csütörtök, június 10, 2010

Jessica Szohr interjú


Mit csinálsz, ha eleged van a mindennapi életedből?
Minden percben élvezem az életem. Csodálatos családom és barátaim vannak. Persze én is ember vagyok, nekem is vannak olyan napjaim, amikor legszívesebben csak sikítanék. Egy csésze tea, pár zacskó gumicukor, néhány gyertya és egy jó film mindig segít.

Ha tűz ütne ki a házadban, mi lenne az a három dolog, amit magaddal vinnél?
A kutyámat, a halaimat és fényképalbumomat.

Mi a kedvenc ruhadarabod?
Egy régi pulóver, amit még az anyukám adott nekem évekkel ezelőtt. Barna és bolyhos, de én nagyon szeretem.

Mi volt az első munkád?
Még a középiskolában két barátnőmmel elterveztük, hogy takarító céget alapítunk. A saját magunk főnökei szerettünk volna lenni, saját időbeosztással és alkalmazottakkal. El kell mondanom, hogy három tinédzser lány sosem él a valóságban, de jó kis munkát végeztünk.

Mi az a három dolog, amit mindig magaddal viszel?
A szájfényemet, a Caudalie Beauty Elixir spray-met. A nap folyamán sokkal frissebb lesz az arcom. A harmadik dolog… nos, azt hiszem, mindenki ezt mondaná, a telefonomat is mindig magamnál tartom.

Van valamilyen rejtett tehetséged?
Rejtett tehetség? Nem lenne rejtett, ha elmondanám. De minden embernek van, nem?

Melyik a legdrágább ruhadarabod?
Nos, lássuk csak… azt hiszem, a legdrágább ruhadarab, ami a szekrényemben van, az a Prada kabátom, amit még évekkel ezelőtt kaptam.

Hogy állsz a divattal?
A divattal való kapcsolatom nagyon egyszerű. Általában azokat a ruhákat és kiegészítőket hordom, amik illenek a személyiségemhez. Nem szeretném kényelmetlenül érezni magam vagy nyilatkozatokat hozni, az egyszerűen nem én lennék. Szerintem ez egy nagyon fontos védjegye a divatnak. A trendi nem mindig aranyos.

Vannak rossz szokásaid?
Természetesen vannak. Nem tudok ellenállni a sült krumplinak és cheetosnak.

Mi a legfontosabb számodra az életben?
Az élet.

Mi számit nálad luxusnak?
Boldognak és egészségesnek lenni.

Mi a legérdekesebb ruhadarabod?
Hú, ezt nehéz lenne megmondani, sok furcsa ruhám van.

Hogyan öltözködsz, amikor nem dolgozol?
Valami kényelmest veszek fel. Farmer, pólók, pulóverek, de ez attól függ, hogy mit csinálok és hová megyek.

Mi volt a legutolsó ruhadarab, amit vásároltál?
Néhány felső, nagyon megtetszett a színük (szolid).

Mit remélsz, a következő évtől, amit teljesíteni is tudsz?
Többet szeretnék hazalátogatni a családomhoz.

Kedvenc könyv?
Nem tudok egy kedvenc könyvet kiemelni. Jelenleg Emily Griffin Love the One You’re With c. könyvét olvasom, ami nagyon szórakoztató.

Kedvenc parfüm?
Az eredeti Stella McCartney lila üvegcsés kiszerelés. Nagyon finom illata van.

Kedvenc énekes?
Nagy Madonna, Michael Jackson, Nora Jones, The Beatles, Elvis és Jay-Z rajongó vagyok.

Kedvenc ruhamárka?
Gap, Marc Jacobs, Burberry és a Prada

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése