csütörtök, július 01, 2010

Easy A interjú


Penn Badgley nem is lehet lazább, amikor arról mesél, milyen érzés egy mormotajelmezben táncolni legújabb filmjének forgatásán, melynek címe Easy A. Elmesélte, milyen nevetségesnek érezte magát ebben a jelmezben. A filmben olyan hírességek is szerepelnek még, mint Amandy Bynes, valamint Emma Stone.

Q: Milyen brutális az a jelenet, amikor Enna Stone énekel és táncol?
Penn Badgley:
Tudod… már rosszabbat is kibírtam életemben.

Q: Mármint itt, a forgatáson?
Badgley:
Nem, nem itt. Ez egy másik Screen Gems-es produkció volt, az, amin tavaly dolgoztam. Három éjszakán keresztül egy háztetőn kellett lennem harminc fokos hőségben, csak egy póló volt rajtam, majd jéghideg eső esett, persze nem volt igazi. A víznek nagyon hidegnek kellett lennie, mert ha meleg lett volna, melegebb lett volna a levegőnél, és be lehetett volna gyulladni. Úgyhogy meg kellett birkózni a hideg vízzel és a „mozis’ eső olyan, hogy az egy pillanat alatt teljesen eláztat azért, hogy úgy látszódjon majd a filmben. Csoda, hogy nem lettem beteg.

Q: Melyik film volt ez?
Badgley:
„The Stepfather”. Elég intenzív volt a forgatás, mivel pont akkor forgattuk a Gossip Girlt is, és ide-oda utaztam. Nem volt kaszkadőröm, nagyon sok fizikai teljesítményt követelt. Azt hiszem, ez a szerep hasonló ezen a téren.

Q: Hogy bírod elviselni a kék festéket magadon?
Badgley:
Már kezdem megszokni. Mondhatni tetszik is. Nem is tudom. Meg kellett szeretnem, nem igaz? Úgy érzem, mintha fel lennék öltözve. Tudom, hogy eléggé viccesen hangzik, de tényleg úgy érzem, mintha ruha lenne rajtam.

Q: Elárulnád, mire kell a kék festék?
Badgley:
A karakter, akit játszom, akit mellesleg Woodchuck (jelentése: mormota) Toddnak hívnak, ő volt a ’kék ördög’, a suli üdvöskéje, akit végül „ördögnek” titulált a konzervatív keresztény lány, valamilyen felsőbb vezető. Hogy is hívják az ilyeneket?... Azt hiszem, egy vérbosszút szerveznek az üdvöske ellen; mormotának kell beöltöznöm büntetésből. És ez a vicc tényleg, kurvára béna. (A szerep neve Woodchuck, ami jelentése mormota)

Q: És Amanda Bynes a kék ördögök ellenségének vezetője?
Badgley:
Igen, ő az. És remekül játssza.

Q: A többi ember mit gondol a karakteréről?
Badgley:
Amanda Bynes karakteréről?

Q: Igen. Hiszen annyira aggodalmaskodó és konzervatív a szerepe.
Badgley:
Tudod, a legjobb az ő karakterében, hogy mindenki azt hiszi róla, hogy egy kis ribanc. Pedig igazából egy nagyon konzervatív, aggódó, prűd lány, de később kiderül, hogy ezek mind a valódi értékei. Eleinte ő a gonosz, elég ironikus, hiszek ő a konzervatív keresztény, de látni, hogy van szíve. Nagyon szereti istent, és ezzel mi a baj?

Q: Amikor először elolvastad, és eljutottál ahhoz a részhez, hogy fel kell venned egy mormotajelmezt…
Badgley:
Tudod, mi a nagyon vicces?

Q: Nem is volt jelmez?
Badgley:
Nem, nem, nem. Amikor olvastam a forgatókönyvet, nem voltam benne biztos, hogy egy középiskolás diákot akarok-e eljátszani. Tudtam, hogy a karakter neve Todd. De az elején, amikor olvastam a forgatókönyvet, és az első jellemzést Woodchuck Toddról, miszerint „egy izmos srác, be van festve kékre, és a testfesték úgy folyik ki, mintha a kék ördögnek lenne beöltözve… akkor azt mondtam, hogy „Apám, ezt meg akarom csinálni.”

Q: Hogy érzed magad a mormotajelmezben?
Badgley:
Teljesen abszurd az egész! (nevet)

Q: Határozottnak érzed benne magad?
Badgley:
Őőő, tudod, határozottnak éreztem benne magam, ameddig el nem kezdtem táncolni. Aztán rájöttem, hogy harisnya és köpeny is vagy rajtam. (nevet)

Q: Nem egy skótszoknyához hasonlít a fazonja? Nagyon határozottnak kellett lenned ahhoz, hogy levedd.
Badgley:
Nem is tudom. Le kell?

Q: Igen.
Badgley:
Hát akkor… ja. Pasinak kell lenni, hogy lehúzzam a ragyogó köpenyt.

Q: Mi a különbség az Easy A és más tini vígjátékok között? A mormotán kívül?
Badgley:
Mindenekelőtt az, hogy női főszereplő van. És amellett, hogy nagyon provokatív, érzelgős is. De nem jelenti azt, hogy unalmas. Azt hiszem, korhatáros lesz. Attól függ, hogy a valóságot milyen komikusan mutatja be a film. Az a jelenet, amin most dolgozunk, azt hiszem, teljesen bemutatja a tiniket. Úgy beszélünk, mint ők, úgy viselkedünk, mint ők, és a szexuális életüket is realisztikusan mutatja be a film. Pár szempontból sokkal több szabadságunk van a forgatásokon, mint például a Gossip Girlben. Amikor elolvastam a forgatókönyvet, teljesen más volt az egész. Először is, egy könyvön alapszik, ami tényleg nagyon érdekes, főleg az, hogy egy lányt állít a középpontba. Azt hiszem, ennyi. Egyszerűen jó az egész.

Q: Vannak hétköznapi középsulis élményeid?
Badgley:
Nem igazán. Hamar érettségiztem, 13 évesen.

Q: Hűűha.
Badgley:
Sokkal jobban hangzik, mint amilyen valójában. 14 évesen fősulis kurzusokra jártam. 14-től 17 éves koromig a Santa Monica College-on tanultam,

Q: 6 éves korodban kezdted a középsulit?
Badgley:
Körülbelül, igen. Pont, hogy leszoktam az ujjszopogatásról.

Q: Akkor nem nagyon tudsz azonosulni?
Badgley:
Nem, mindenki tud. Mindenki tinédzser egyszer. Ez nem csak a középsuliról szól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése