szerda, július 07, 2010

Grazia Australia interjú


Grazia Australia: Üdvözlünk Ausztráliában! Hogy érzed magad?
Ed Westwick:
Köszönöm, nagyon jól.

GA: Az évadzáróban lelőttek? Befellegzett Chuck Bassnek?
Ed:
Nem, természetesen nem. Hamarosan Párizsba utazok a negyedik évad felvételei miatt.

GA: Pontosan mikor?
Ed:
Hétfőn (július 5.), már nagyon várom.

GA: Szerinted mi fog történni a negyedik évadban?
Ed:
Hm… azzal, hogy Párizsban fogunk forgatni, biztos sok új érdekesség lesz. De majd meglátjuk, hogy mit tartogatnak számomra.

GA: Látni fogunk még több Chuck és Blairt?
Ed:
Ez elkerülhetetlen két olyan karakternél, akik ilyen szoros kapcsolatban állnak.

GA: Miért szereted Chuckot játszani?
Ed:
Mindig érdekes, vicces és örült, a ruhái pedig fantasztikusak.

GA: Miért gondolod azt, hogy mindenki szereti utálni őt (Chuck)?
Ed:
Egy fiatal srác, akinek meglehetősen sok pénz áll a rendelkezésére, de emellett intelligens és merész. Mindig olyan titokzatos, ez teszi őt olyan vonzóvá.

GA: Az emberek gyakran azonosítanak vele?
Ed:
Csak a Chuck és a köztem lévő hasonlóságokra kíváncsiak. Viszont én sokkal inkább járok két lábon a földön, és nincs egy saját hotelem.

GA: Az emberek sokkolónak találják a brit akcentusod?
Ed:
Van, akiket még mindig meglep.

GA: Milyen a szingli élet?
Ed:
Nagyon elfoglalt ember vagyok, sok érdekes emberrel találkozom, köztük persze hölgyekkel is. Az ausztrál nőket is szeretem.

GA: Milyen karriert szeretnél a Gossip Girl után?
Ed:
Ha majd vége lesz a Gossip Girlnek, olyan filmekben és rendezőkkel szeretnék együtt dolgozni, akiktől tanulhatok és inspirálnak.

GA: Van valaki, akire igazán felnézel?
Ed:
Nagy rajongója vagyok Johnny Deppnek. Igazán fantasztikus fickó, de Christian Bale-t is szeretem.

GA: Most dolgozol valamilyen filmen?
Ed:
Nemrég forgattam le egy angol vígjátékot, aminek Chalet Girl a neve. Majd meglátjuk mi sül ki belőle, valamikor karácsony környékén lehetne a premierje.

GA: Esetleg megosztanál velünk valamilyen Gossip Girl pletykát?
Ed:
Elcsípve – Ed a hotel előtt, telefonnal a kezében épp a Grazia-nak ad interjút, viszont miután befejezi, egy újabb interjúra rohan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése