kedd, január 19, 2010

Glamour - Chace


Chace Crawford: szereti a Sonic szendvicset, öltönyben hihetetlenül jól néz ki

Úgy tűnik, mindenki, akit ismerek, egy kicsit izgalomba jön Chace Crawford neve hallatán. Ha ti is megnézitek a Glamour februári számában lévő képeit, megértitek a rajongás okait.

Tudjuk, hogy a sorozat nem tér vissza egészen március 8-ig, ezért gondoltuk, hogy mindenkinek jól jön egy kis Chace-interjú, ami segíthet átvészelni a telet. Itt egy kis részlet az interjúból, amely alatt Sonic-os szendvicset és sültkrumplit evett. Tudjátok, hogy imádjátok – és persze őt is!

Glamour: Nehéz lehet az életed!
Chace Crawford:
Inkább hihetetlen. Senkinek ne kellett volna kicsavarnia a karomat a fotózásra!

Glamour: A sorozatbeli kollégád, Penn Badgley azt mesélte rólad egyszer, hogy te vagy az egyik leghatározottabb srác, akivel valaha találkozott. Milyen a hírneved a forgatásokon?
Chace Crawford:
Egy ’díva’ vagyok. Teljesen elszabadulok! [Nevet.] Ez komoly, és elég nyugodt is vagyok, mindig viccelődöm. Néha az emberek mondják is, hogy ’Nagyon vicces vagy!’. Én pedig megköszönöm.

Glamour: Ha! Jártál már olyan nagy odafigyelést igénylő lánnyal, mint Blair Walforf?
CC:
Soha, még csak a közelében sem jártam olyan nagyigényűvel, mint ő!

Glamour: Most keresel barátnőt?
CC:
24 éves vagyok, New Yorkban élek, úgyhogy nem nagyon foglalkozom ezzel, de ha megesik, akkor megesik.

Glamour: Van Twittered vagy Facebookod?
CC:
Nincs. Még a telefonomat is kezdem nehezményezni, mivel folyamatosan rajta lógok. Glamour: Igaz, hogy egyetemistaként autóparkolással gyűjtöttél egy kis pénzt?CC: Igen, de sosem tanultam vezetni azelőtt. Egyszer megesett, hogy mondtam a haveromnak, aki szerezte ezt a munkát, hogy ’Hé, tesó, ki kell szabadítanod ebből a parkolóból most rögtön!’. Erre ő, ’Melyik kocsival vagy?’ Én meg, ’A tiéddel!’.

Glamour: Újságírást tanultál az egyetemen; azt remélted, hogy te leszel a következő Matt Lauer?
CC:
Nem, bár Matt Laurernek jó lettem volna lenni – vagy Anderson Coopernek!

Glamour: Színészkedtél gyermekkorodban?
CC:
Nagyon jó voltam a tanárjaim utánzásában.

Glamour: Gondolkodtál már azon, mi lenne, ha a sorozat elveszítené a népszerűségét?
CC:
Hát, a nagyszüleim mindig azzal jönnek, hogy ’Milyen csodálatos lakásod van. Reméljük, felnn tudod tartani!’ Erre én, ’Igen, én is, nagypapa. Köszi.’

Glamour: Nemsokára elkezded forgatni a Footloose-t. Nézni fogod a Dancing With the Stars-t a jövőben? (Amerikában futó műsor, ami hasonlít a magyar Szombat esti lázhoz.)
CC:
Anyukám is ezt kérdezte! Remélem, hogy nem.

Mit gondoltok, hölgyeim? Tízszeresen is beleestetek? Meglepődtetek a kocsimosós melóján? Volt már néhány ’Nem tudom, mit művelek’-nevű munkátok? Szabadnak érzitek magatokat, hogy kiöntsétek a szíveteket GG-ről és CC-ról? Ha igen, akkor barátok vagyunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése