hétfő, január 18, 2010

Kérdés Válasz Leighton Módra


Azon kívül, hogy Blair Waldorfot alakítja a sorozatban, ő a legújabb színésznő, aki énekesi karriert szeretne befutni. December 25-én az Underground nevezetű klubban adta elő a ’Somebody To Love’ c. slágerét. Először utazik Chicagoba, és a napirendje egyszerű: „Nincs sok időm.” – mondja a Miamiban tartózkodó 23 éves Meester. „Részt veszünk egy csodálatos vacsorán, jót fogunk bulizni, remek lesz a fellépés, és talán körülnézek a városban.”

KÉRDÉS: Hogy érzed, mennyire bélyeg, vagy az-e egyáltalán, hogy színészként zenélni kezdesz?
VÁLASZ:
Nem érzem annak, ha csak fel nem teszik a kérdést.

K: Melyik színészből lett énekest hallgatod gyakrabban: Heidi Montagot vagy Joey Lawrence-t?
V:
Eddig még nem hallottam róluk.

K: Mármint egyáltalán nem hallottál róluk?
V:
Nem, úgy értettem, tudom, kik ezek az emberek, de nem tudtam, hogy zenészek vagy színészek lennének. Tudom, hogy Joey Lawrence színész, de nem tudtam, hogy Heidi Montag is színészkedik. Azt hiszem, ha említenék néhány színészt/zenészt, - bizonyára sokan vannak ilyenek – akkor nagyon szeretem Dolly Partont, 2Pac-et. Kedvelem még Jamie Foxxot és Jennifer Lopezt. Nagyon sokan vannak.

K: Mire számíthatnak a rajongók a fellépéseiden?
V:
Nagyon jó a buli. Egyszerűen jó a hangulat, nagyon szexis. Eddig csak körülbelül öt számot énekeltem el minden egyes fellépésen. Van DJ-m, egy dobosom, szintetizátorosom, két táncosom, és persze ott vagyok én.

K: Játszol valamilyen hangszeren, vagy csak énekelsz?
V:
Csak énekelek és mellette táncolok.

K: Ha valaki el akarja érni, hogy felfigyelj rá a chicagoi fellépésed után, mit kell tennie?
V:
Fel kéne dobnia a zokniját a színpadra.

K: Mit ne tegyen?
V:
Ne dobjon fel semmi keményet a színpadra. [Nevet] Csak vicceltem. [Nevet] Mi az, amit ne tegyen? Nem is tudom. Érdekelne, mit művelne.

K: Hogyan jellemeznéd öt szóval a zenéd?
V: Azt mondanám, hogy új, szexi, aranyos, elektronikus, vidám, őő… hány szónak is kell lennie? [Nevet] Érzelmileg vezérelt.

K: Valakitől azt hallottam, hogy olyan zenét akartál, amiben kevesebb Blair van és több Britney. Erről mit gondolsz?
V: Azt hiszem, az a személy egyáltalán nem volt tudatában annak, miről van szó.

K: Mi volt az legelső CD, amit megvettél?
V: Azt hiszem, az első CD, amit megvettem az a ’Tragic Kindom volt’ (No Doubt) és mi volt a címe Mariah Carey CD-jének? Azt hiszem ’Sweet Fantasy’, vagy valami ilyesmi. A borítója fekete-fehér és Mariah hasán egy lánc van. (Leighton valószínű Mariah fekete-fehér ’Daydream’ c. lemezéről beszél, aminek az egyik kislemeze volt a Fanstasy. A ’Butterfly’ c. lemezének borítóján visel egy láncot a hasán.) Egyszerűen imádtam. Ó, istenem. A fésűmet mikrofonként használva szívesen énekelném a dalszöveget.

K: Milyen gyakran csinálod ezt?
V: Állandóan.
K: Mit mondanak az emberek, amikor felismernek?
V: Nagyon bizonytalanok, én úgy gondolom, hogy az emberek nem tudják, mire számítsanak, és biztos nem számítanak a találkozásra. Megkérdezik, hogy ’Te vagy Leighton Meester?’, aztán azt válaszolom, hogy ’talán’. [Nevet]

K: Mi a legdurvább dolog, amit Blair megtett, de te soha nem lennél rá képes?
V: Sok mindent csinált már. Talán az, hogy kiközösíti azokat az embereket, akik nem tökéletesek, miközben ő a világ legbolondabb embere. Viszont nem tűri el, és mindenki tudatára adja. Azt hiszem, a legdurvább az, hogy nyilvánosan megalázza az embereket.

K: Nagyon titokban tartod a magánéleted.
V: Így van, én a ’ne a hátam mögött’ elven vagyok.
K: Milyen gyakran tartanak ébren éjszakánként azzal, hogy te és a Gossip Girl elrontja az amerikai fiatalságot?
V: Tessék? Azt hallottam, hogy ’elrontja az amerikai fiatalságot’. Mi vagyunk a felelősek azért a rosszért, ami a való életben megtörténik? Nem.

K: Azt kérdeztem, milyen gyakran tart ez téged ébren éjszakánként.
V: Ó, hát, igazából soha. [Nevet] Szerintem tök vicces. De nem fogok hazudni. Szerepelni ebben a sorozatban egy módja annak, megismerjenek az emberek. De a való életben soha nem lennék rá képes.

K: Mennyi felkészülésre volt szükséged, hogy Minka Kelly megszállottja légy a ’The Roommate’ c. thrillerben?
V: Hát, nem volt nehéz. Ő igazán szexis… Évek óta ismerem Minkát.

K: A szerep nem emlékeztetett valamilyen valóságos élményre?
V: De, persze! Nem ismerek egy olyan nőt, sem férfit, akinek lett volna egy őrült szobatársa.

K: Van valamilyen humoros történeted?
V: Őőő… [Nevet] Mondjuk azt, hogy nagyon sokszor érzem jól magam, de néhány eset… azt hiszem, elég drámai ahhoz, hogy elmeséljem.

K: Kábé olyasmi, hogy a mogyorókrém-doboz tetejét nem raktad vissza?
V: Többnyire igen, de nagyok sok dolog van… emlékszem a legelső filmre, amit valaha láttam, a címe ’Single White Female’ (Egyedülálló nő megosztaná) volt. A ribancok néha megőrülnek, nem fogok hazudni.

K: Nem is tudom, mért nem ez lett a film címe. (A ribancok néha megőrülnek)
V: Szerintem is ennek kellene lennie a film címének! [Nevet] Felhívom őket és megmondom nekik.

K: Január 1-jén is fellépsz. Mik az új évi fogadalmaid?
V: Nem szoktam megfogadni semmit, mert soha nem tartom meg őket

K: Például?
V: Még amikor kislány voltam, mindig örömet akartam okozni a szüleimnek azzal, hogy minden nap megágyazom. De nem tettem. Mostanában pedig azért nem, mert csak alszom benne. Azt hiszem, az új évi fogadalmam az, hogy folytassam a munkám és hogy boldog legyek. Egy jó új évi fogadalom mindenkinek, beleértve engem is, az, hogy emlékezzünk az emberek nevére. Tudom, hogy ez elég durván hangzik, de annyi új emberrel találkozik az ember és tényleg fontos, hogy mindenki nevére emlékezzünk.

K: Hogy is hívnak engem?
V: [Nevet] Be sem mutatkoztál

K: De, igen, amikor felvettem a telefont. Oké, majd gyakorolsz a következő évben.
V: Még 2009 van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése