szombat, augusztus 07, 2010

Angol Cosmopolitan


Szexi, szingli és imádja a brit nőket. Chace Crawford elárulja, mit keres a szerelemben.

COSMOPOLITAN: Szóval… milyen az ideálod?
CHACE CRAWFORD:
Szeretem, ha jó humorérzéke van egy lánynak, és a brit lányok is nagyon tetszenek, nagyon udvariasak, és az akcentusok is aranyos. És hogy mi nem tetszik? Ha egy csaj leissza magát, és hanyagul néz ki… hát, az sosem jó.

COSMO: Hiszel szerelem első látásban?
CHACE:
Igen. Ha meglátsz számodra valaki különlegeset, érzed, hogy máshogy reagál a tested. Én már éreztem ilyet, és nagyon jó érzés volt.

COSMO: Mi a véleményed az egyéjszakás kalandokról?
CHACE:
Én nem vagyok oda értük. Ilyenkor nagyon körültekintőnek kell lenni. A barátaidon keresztül kell az ilyeneket összehozni. Én például a barátaimon keresztül nagyon szeretek lányokkal ismerkedni, tök jó, ráadásul még a baráti társaság is ugyanaz.

COSMO: Nagyon romantikus típusnak tűnsz…
CHACE:
Az, hogy milyen romantikus vagyok, szerintem szubjektív. Inkább a kreativitásról van szó. Nem szoktam semmi extrával megajándékozni a barátnőmet, de szeretek rajzolni, vagy akár elvinni egy jó koncertre. Nem vagyok oda az előkelő, elit dolgokért.

COSMO: Nate összejön régi nagy szerelmével, Serenával. A te szívedben van még hely a voltbarátnőknek?
CHACE:
Igen, persze. Tudom, hogy fiatalabb korban másabb a szerelem ereje – sokkal tisztább és ártatlanabb. Senki nem felejti el az első szerelmét. Mi még mindig jó barátok vagyunk.

COSMO: Nate összejött egy idősebb nővel. Te belemennél?
CHACE:
Nem lennék ellene, de a sorozat világában minden lehetséges. Egyik szereplőre sem hasonlítok. Jobb a humorérzékem… vagyis remélem.

COSMO: Nemrég költöztél be a saját lakásodba. Lenne valami, amit az ágy alá dugnál, hogy ne lássuk?
CHACE:
Persze, a plüss játékaimat és a rengeteg Cosmos! [Nevet] Na jó, nem. Igazából azt szeretem, ha minden dolog a helyén van a lakásomban. Van egy takarítónőm, aki kéthetente jár, de igazából nem is kellene, hiszen rend van.

COSMO: Ki nyerne szkanderversenyben: te, Robert Pattinson vagy Zac Efron?
CHACE:
Hajrá! Használhatom a két kezem? R-Patz-t talán legyőzném, de lehet, hogy utána a szart is kiverné a kezemből!

COSMO: A családod és a barátaid szoktak ugratni azzal, hogy te vagy az új álompasi a tinik számára?
CHACE:
Természetesen. Nemrég hazamentem Dallasba, elég nehéz volt kibírnom. Bár lehet, fordított helyzetben én is ugyanezt csinálnám. Képzeld, szobafogságban tartottak!

COSMO: Van olyan, ami a nőkkel kapcsolatban összezavar?
CHACE:
Vicces, amikor egy lány el akar rejteni valamit, én meg megkérdezem, hogy ’Mi az? Beszélni akarsz róla?’ És akkor azt válaszolja, hogy nincs semmi baj. De totál úgy viselkedik tovább, mintha lenne valami baj. Jó lenne, ha nyitottabbak lennétek néha!

Kor: 24
Celeb, akiért titkon odavan: Penelope Cruz, mivel nagyon intelligens és előkelő.
Amit nem tudtok meg soha az önéletrajzából: egyszer autómosóként dolgozott, és egyszer ellopott egy rágógumit. Legközelebb nem kell, Chace, mi szívesen adunk neked.
Amiért annyira szeretjük: csak rá kell néznünk a képeire! Plusz, jóba van a szüleivel, minden nap beszélnek, sőt, a barátainak kifizette a repülőjegyüket, hogy New Yorkba utazhassanak, így senki sem maradt le a születésnapi buliról. Óóóó.
Legközelebb hol láthatod: Amerikában hamarosan megjelenik a Gossip Girl harmadik évada DVD-n, és persze tudjuk, hogy szeptembertől kezdődik a negyedik évad!!!

Üzenet a Cosmonak:
Egy dologra kíváncsi lennék a nőkkel kapcsolatban… miért kell mindig ellopkodni a sültkrumplimat???? – Üdv, Chace.

1 megjegyzés:

  1. HELLO! A BG-T NEM ADJÁK KI KÖNYVBEN TOVÁBB. LÁTOM TÉGED IS ÉRDEKEL, LEGALÁBBIS A HONLAPODBÓL EZT SZŰRTEM LE. NAGYON IGÉNYES ÉS ÉRDEKES :) ÖRÜLÖK EZZEL FOGLALKOZOL. ÉN TOVÁBB ÍRTAM A TÖRTÉNETET, HA MÁR NEM LESZ TÖBB BG :) NÉZZ BE, ÍRJ MEGJEGYZÉST. XOXO: SZIVÁRVÁNY
    WWW.BADGIRLFANFICTION.BLOGSPOT.COM

    VálaszTörlés