szombat, augusztus 07, 2010

Ausztrál OK!


Chuck Bassként haragszunk rá, de miután az OK! magazin találkozott Ed Westwickkel, lelkiismeret nélkül imádhatjuk…

Nem kételkedhetünk abban, hogy Ed Westwick egyszerre több mindennel is tud foglalkozni. Az OK!-nak készített fotósorozat közben közel 800 rajongónak válaszol okostelefonján keresztül. Elárulta, nemrégen borotválkozott meg, és vágatta le a haját, sőt, a klub tükrében csinosította ki magát, ami valljuk be, nem volt szükséges.
Rengeteg női rajongója van, és most nem is meglepő, miután szakított barátnőjével, Jessica Szohrral.

Ed az ausztrál OK!-nak mesélt a sikerről, a sorozatról, a lányokról, és első kézből el is olvashatjátok a kedvencünkkel készített interjút!

Úgy hallottuk, nehezen viseled az ausztrál időjárást…
Kicsit máshogy készültem, nem sok meleg pulóvert csomagoltam a bőröndömbe, szóval be kell szereznem egy-két cuccot.

De ugye ez nem teszi tönkre az utad?
Dehogyis! Nagyon jól érzem itt magam. Tegnap remek napom volt, rohangáltam egész nap, és egy csomó dolgot el kellett intéznem a Virgin Mobile-os sráccal. Minden ember, akivel találkozom, nagyon kedves.

Először is, áruld el nekünk, hogy jön ki a Gossip Girl-stáb?
Mindenkinek nagyon jó a kapcsolata a másikkal. Mindannyian együtt vágtunk bele, és együtt kellett létrehoznunk a sorozatot. Azt hiszem, olyan barátságra tettem szert, ami életem végéig fog tartani.

Chace-szel együtt éltetek egy ideig, ugye?
Igen, együtt éltünk az első két évben. Nagyon jó volt.

Ki kap több rajongói levelet?
Nem tudom, de nagyon mulatságosokat szoktunk kapni. Az egyiket egyszer kiragasztottuk a hűtőre. Volt egy csaj, aki azt részletezte, miben más a többi lánytól. Elég érdekes volt…

A sorozat mennyire változtatta meg az életed?
Száz százalékosan. Például ide kellett jönnöm, Ausztráliába, ahol rengeteg kedves emberrel találkozhattam. Ezenkívül New Yorkba költöztem, és ott is kell élnem, de próbálok önmagam maradni, és a legtöbbször sikerül.

Még mindig megleped az embereket az akcentusoddal?
Igen, még mindig. Mindig bevágnak egy grimaszt, és fogalmuk sincs, mi van.

Barátok vagytok a szintén angol Robert Pattinsonnal?
Ismerem Robot, rendes srác. Találkoztam vele Los Angelesben. Örülök a sikerének.

Te is Twilight-rajongó vagy?
Attól tartok, nem. Nem az én műfajom. De nagyon jól csinálják!

Hamarosan Párizsba mész a Gossip Girl negyedik évada miatt. Mire számíthatunk?
Lesz egy francia barátnőm, ennyi, amit tudok. Ő a megmentőm a prágai esetem után!

Volt egy zenakarod, a Filthy Youth. Nem akarod folytatni a zenélést?
Nem hiszem, legalábbis most nem. Leighton és Taylor is zenével foglalkoznak, és nem akarok ennyire elfoglalt lenni, de biztos, megveszem a CD-jüket, és az övék lehet a 16 dollárom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése