szombat, augusztus 28, 2010

Piranha 3D interjú


Jessica Szohr, azaz Vanessa Abrams a TV Fanatic-nak mesél szerepéről, Danről és az új filmjéről, a Piranha 3D-ről.

TVF: A harmadik évadban Vanessa Haitin kötött ki. Mit várhatunk tőle az elkövetkezendő, negyedik évadban?
Jessica Szohr:
Természetesen visszatér. Az évadzáróban sms-t kapott Nate-től, miszerint Dan és Serena között van valami, szóval Vanessa visszatér, hogy kiderítse az igazságot. Még egyelőre nem derült ki, akarja-e folytatni Dannel, vagy nem, de mivel a Gossip Girlről van szó, hazatér, és rengeteg új problémával találja magát szemben – Dannel és az új szereplőkkel. Az első néhány részben kiderül majd, hogy kibékülnek-e Dannel, vagy sem, de lehetséges egy új szerelem is. Nagyon sok dolog történik az évad első négy részében [amit persze már alig várunk!!!!] Rengeteg sokkoló és ’OMG’-s jelenetet láthatunk majd. A divat ebből az évadból sem maradhat ki, csodálatos darabok kapnak helyet, valamint az epizódokban felcsendülő dalok is nagyon jók lesznek. Azt hiszem, ezzel nem árultam el sokat, de gondolom, sokan sejtik, hogy ismét tele lesz drámával, szakítással, kapcsolatokkal és új vendégszereplőkkel. Tehát összefoglalva: rengeteg sokkoló pillanattal állunk szemben.

TVF: Mennyire hasonlítasz, vagy hasonlítasz-e egyáltalán Vanessára?
Jessica:
Van néhány hasonlóság, és van, amiben teljesen különbözünk egymástól. Én elég nyugis természetű vagyok, és az öltözködési stílusunkat sem mondanám hasonlónak. Vanessa nagyon színes ruhákat visel, én inkább az egyszerűbb vonalat képviselem. Nagyon gondoskodó, ami rám is jellemző, hiszen szeretem, ha körülöttem mindenki jól érzi magát. Vanessa is ilyen. Szerintem sokszor nem tudja, mikor használják ki. Ő a sorozat mondhatni legnormálisabb szereplője, végzi a munkáját, nincsenek gazdag szülei, akik ki tudnák őt húzni a csávából. Emlékszem, hogy a harmadik évad végén azzal jött oda hozzám a rendező, hogy tudom-e, hogy a Vanessa/Dan-páros a sorozat legnormálisabb történetszála. Aztán én is rájöttem, hogy tényleg így van. Ezenkívül Vanessának mindenről meg van a véleménye, ami szerintem tök jó, én viszont a valóéletben meggondolom, mit mondok, ő pedig nem tartja vissza. Ő természetesen csinálja ezt, ami néha jó, de van, mikor azt mondom, hogy ’oké, Vanessa, fejezd be.” [nevet]

TVF: Mesélj egy kicsit a Piranha 3-D-ről.
Jessica:
Egy szórakoztató, félelmetes, vicces, könnyed, nyári film. Én Kellyt játszom, egy helybéli lányt, akit nem nagyon érdekelnek a tavaszi szünet bulijai. Aztán a szerelme felszáll egy hajóra, és Kelly úgy dönt, vele tart, aztán a piranják támadni kezdenek. A filmben nem tipikus piranják szerepelnek, hanem olyanok, amelyek talán az őskorban élhettek. Ezek a piranják egy földrengésnek köszönhetően kerültek a helyi tóba. Láttam képeket, amikből kiválasztották, hogyan is nézzenek ki, és mondhatom, hogy nagyon félelmetesek és undorítóak voltak. Vannak vicces, félelmetes és romantikus jelenetek. Arizonában zajlott a forgatás, és éppen befejeztük a Gossip Girl harmadik évadát, szóval jó volt eltűnni a zsúfolt városból egy csendes helyre. Még nem láttam a végső változatot, csak pár jelenetet, de azt elmondhatom, hogy a helybéliek bulizásával kezdődik a film, és kiderül, Kellynek mennyire nem jön be ez az élet, csak az a srác, akiért felszáll a hajóra, aztán túl kell élnie az egészet. Nagyon jó kis film, remek szereplőkkel, szuper csapattal, összességében nagyon jó élmény volt.

TVF: Mennyire volt számodra kihívás a szerep?
Jessica:
Igazán kihívás volt, hiszen teljesen más volt a szerepem, mint eddig bármikor. Kelly nagyon különbözik Vanessától, és ez egy horrorfilm, szóval az egész forgatás, a halakkal való NEM forgatás, amikor el kellett játszanom, hogy ott vannak, miközben nem is, igazán mulatságos volt. Próbáltam hiteles lenni, és beleélni magam a szerepbe annyira, amennyire csak lehetett, és remélem, a képernyőn ez látható is lesz.

TVF: Volt, amire különösen készültetek?
Jessica:
Igen, persze. Mielőtt forgattuk a vizes jeleneteket, légzőgyakorlatokat végeztünk, azért, hogy hitelesek legyünk a víz alatti forgatásokon. Edzettük a vízben, ami elég érdekes volt, mivel nem is gondoltam, hogy 1 perc 45 másodpercig kibírom a víz alatt. A forgatáson nagyon félelmetes volt ez az egész. Nem vagyok klausztrofóbiás, de a vízben sem szeretek sokáig lenni, szóval elég félelmetes volt több méter mélyen, hosszú ideig forgatni. De megtettem a tőlem telhetőt. Mindenki nagyon segítőkész volt, amikor kifogytam levegőből, szóval biztonságban éreztem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése