szombat, augusztus 07, 2010

NovaFM


Taylor beszélgetett a NOvaFM-mel, és beszélt a hamarosan megjelenő albumáról, a zene iránti szeretetéről, a Gossip Girl rajongóiról – és még sok másról. Elolvashatjátok az egész interjút.

„Szeretek magamban lenni. Nem szoktam partikra járni. Nem szeretek elmenni otthonról, ha nem muszáj.”
- Taylor Momsen nem szeret a kamera és a rivaldafény közelében lenni.

„Az album tele van célozgatással és összetettségel. Nagyon sok mindenről szó van benne.”
- Taylor a zenekaráról és az albumról.

„A zene nem csak egy ötlet volt. Régóta tökéletesítem a dalokat… ezer éve foglalkozom dalszerzéssel.”
- Taylor Momsen és a zene.

Nem azt kapsz, amit látsz… nos, ez teljesen igaz, ha Taylor Momsenről van szó.

Annak ellenére, amiket világszerte összehordanak a magazinok, a pletykarovatok, miszerint Taylor szinte meztelenül lép fel minden egyes koncertjén, Taylor a rivaldafényen kívül rendkívül visszafogott és szégyenlős.

A NovaFm stúdiójában telefonon keresztül beszélgettem Taylorral, aki éppen a turnébuszon ült. Elmesélte, mennyire munkamániás, és azt sem szereti, ha kamerával rögzítik, hiszen nagyon távolságtartó és szégyenlős – kijelenthetjük, hogy nem hasonlít a sorozatbeli szerepére, Jenny Humphrey-ra, és arra a lányra sem, akit a The Pretty Reckless zenekarral látunk mindent beleadva hatalmas bulit csapni.

„Az időm kilencven százalékát munkával töltöm, és amikor nem dolgozom, zenét szerzek. Nem sok barátom van. A zenekartagok a barátaim, és ezenkívül még van három, nem sok mindenkit engedek közel magamhoz.” – meséli Taylor.

„Amikor nem a barátaimmal vagyok, egyedül vagyok és dolgozom. Szeretek egyedül lenni. Nem nagyon járok bulizni, ha nem muszáj, nem megyek el otthonról. Néha már durva, mennyire szégyenlős tudok lenni.

Ezt elég nehéz elhinnünk, amikor meghallgatjuk a „Make Me Wanna Die” c. számot, hiszen ez nem éppen Taylor ártatlanságáról árulkodik.

A dal megmutatja Taylor valódi énektehetségét. Fontos megemlíteni, hogy az összes dalt Taylor szerezte, sőt a Make Me Wanna Die nagyon is megmutatja, mivel kell megküzdenie egy 16 éves lánynak.

„A Make Me Wanna Die egy szerelmi bánatról szól. Arról szól, hogy nem lehetsz együtt a szerelmeddel, és egyetlen érved sincs, miért élj tovább, ha a szerelmed nem lehet veled.” – mondja Taylor.

„Régóta felnőtt módjára élek. Másfél éves koromban elkezdtem modellkedni, azóta profi szinten dolgozom. Két éves koromban belecsöppentem a színészkedésbe, és ezer éve foglalkozom zeneszerzéssel. A zene nem csupán egy hirtelen ötlet volt – nagyon régóta tökéletesítem a dalaimat. Attól, hogy az emberek nem ismerték a Gossip Girl előtt ezt az énemet, nem jelenti azt, hogy nem is létezett.”

Momsen nagyon őszintének tűnik, amint megerősíti azt is, hogy nem akar a pletykalapok címlapján lenni. Írnak Momsen ruháiról, életstílusáról, dolgokról, amik elhagyták a száját,
mint például az, hogy Miley Cyrus volt a versenytársa Hannah Montana szerepéért.

Momsen azt mondja, hogy próbálja magát távol tartana a pletykáktól. „Nem is olvasok semmilyen pletykalapot. Még számítógépem sincs. Körülbelül tíz percig csinálok egy interjút, utána dalokat szerzek, és nem is figyelek oda, mi zajlik a világban.” – meséli Taylor, aki ekkor valahol Boston és Buffalo között jár.

„Sokan szeretnek az öltözködési stílusomról beszélni. Élem az életem. Az vagyok, aki vagyok, és az emberek szeretnek erről pletykálni.”

Kevesebb, mint hat hét van az album megjelenéséig. Az énekesnő nagyon izgatott, amikor erről kérdezzük őt. Momsen motyog valamit az album címéről.

„Úgy döntöttünk, hogy az album címe Light Me Up lesz. Nagyon sokszínű és összetett lesz a lemez. Nagyon sok dologról szó van benne. Szerintem ez a cím nagyon illik a hangulathoz.”

Momsen azt mondja, New York nagyon sokat segített a dalok megírásában, és reméli, meg is éri majd az áldozatot. A zeneszerzés és koncertezés életre szóló álmai közé tartozik, ami nélkül Taylor nem tudna élni.

„Rock zenén nőttem fel. Amikor négy éves voltam, The Beatlest és Zeppelint hallgattam. Nyolc vagy kilenc éves koromban megkértem apukám, vigyen el egy koncertjükre.

„Nagyon foglalkozunk azzal, milyen zenét hozunk össze. Nagyon keményen dolgoztunk minden egyes dalon. Remélem, mindenki meglátja majd, milyen komoly munkát fektettünk az albumba.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése