csütörtök, november 12, 2009

Lady Gaga Nagy Jelenete


A sorozat szereplői eddig csak parányi részletet árultak el Lady GaGa szerepéről, amit a következő részben láthatunk. Most viszont szerencsére, maga, Gaga oszt meg pár dolgot a cameo szerepéről, és azt is megtudjuk, miért vállalta el a szerepet.

„Első sorban, a húgom, aki 17 éves, nagy rajongó. Amikor felhívtam és elmeséltem, hogy az egész új albumomat bele akarják tenni a sorozatba, és megkértek, hogy szerepeljek benne, azt mondta, ’Istenem, el kell vállalnod. Nagyon jó sorozat.’” – mondta Gaga az MTV Newsnak. „Én is láttam már a sorozatot, és tényleg nagyszerű.”

Természetesen GaGa nem egy sablonos, ciki előadóként akart megjelenni a sorozatban, hanem ’Gaga-módra’ akarta elkészíteni a megjelenését.
„Minden sorozatban utálom a fellépéseket, előadásokat, mert szinte a semmiből jönnek, mindenki figyeli a történetet, utána pedig hirtelen megjelenik a zene. – mondja – Így nem sok értelme van a történetszálnak, és minden elcsesződik.”

A forgatás előtt Gaga találkozott az írókkal és a producerekkel, hogy biztos legyen abban, hogy egy olyan előadást kell nyújtania, amiben jól érzi magát.

„Leültem az írókkal – mondja – és megmondtam nekik, hogy szerepelni akarok a sorozatban, és ennek az az oka, hogy olyasvalamit próbálok közvetíteni, ami nem elfogadott. Szóval, ha elmondhatom a sorozatban, olyan lenne, mint egy igazi ’coup d’état’.”

Az eredmény elég körülményesnek látszik. „Én vagyok a narrátor a szereplők történetszálai mögött, és a dalt a pillanat részévé akartam varázsolni. Használtunk létrákat, amikről leesek. A látra a szerencsétlenség szimbóluma. Tíz méteres ruhát viselek, nagyon gótikus stílusú. Nagyszerű volt. Mindent megengedtek, amit csak akartam. Elképesztő volt.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése