kedd, november 03, 2009

Kiderülnek a titkok...


Penn Badgley titkaira fény derül: a The Stepfather sztárja elmesél néhány pletykát magáról…

Talán nem versenyezhet Gossip Girllel, de Penn Badgley a legújabb szerepében (The Stepfather) saját maga derít fényt az igazságra.

Egy végzős diákot alakít, aki hazatérve a katonai iskolából, eljegyezve találja édesanyát. Penn karaktere elég gyanúsnak találja édesanyja kedvesét, és végül egy kis fortéllyal sikerül rájönnie, mit is rejteget a mostohaapa.

Kiderítettük, hogy a huszonkét éves New Yorki-i színésznek is van néhány titka, amit most megoszt velünk.

Káros szenvedélye az America’s Best Dance Crew c. műsor. A környékünkön forgatnak. Megnéztem az összes furcsa kinézetű táncost, de fogalmam sem volt, mi a fenét csináltnak. Aztán egyik nap benéztem, megláttam a forgatást, bár ekkor sem tudtam, mi a franc ez. Utána a lakókocsimban bekapcsoltam az MTV-t, mivel nem volt más dolgom, megnéztem, és nagyon tetszett.”

Nem fejezte be a középiskolát. „13 éves koromban érettségiztem, beíratkoztam néhány egyetemi képzésre, amikor épp nem dolgoztam, úgyhogy hat hónapot töltöttem munkával, majd hat hónapot ismét sulival. Felvettek az USC-re, de nem kezdtem el. Utána dolgoztam, és rájöttem, hogy nem akarok olyan suliba menni, ahol színészkedéssel kell foglalkoznom, komolyan vettem a munkát, és folytatni akartam azt, amibe belekezdtem.”

Kedvence a tequila. „Szeretem a tequilát. Szívesen járok a Tortilla Flatsbe és a La Esquinaba, hogy ehessek egy kis mexikói kaját és ihassak tequilát. Két különböző hely, de mindkettőt szeretem.”

Elfelejti a himnusz szövegét. 14 éves korában egy hatalmas tömeg előtt kellett énekelnie, de elfelejtette a szöveget. „Sosem jut eszembe a „veszélyes” szó. Nem arról van szó, hogy nem tudtam, mi jön, hanem ’a veszélyes harcon keresztül’ résznél… teljesen elvesztettem a fonalat. Abbahagytam az éneklést, és elkezdtem magamban gondolkodni, hogy ’uram isten, mihez kezdjek most?’, aztán megszólaltam, hogy ’őő’, megfordultam, ránéztem az emberekre, és láttam, hogy mindenki kiabál. Hallottam, hogy felém kiáltják, hogy veszélyes, én pedig megköszöntem, majd tovább folytattam.”

Imádja a csalátját, de utálja Los Angelest. „El akartam költözni L.A.-ből. Nyolc évig laktam ott, és szinte semmi nem tetszett a városban, kivéve a rádió. A városi rádió valami eszméletlen. Egyébként az emberek is teljesen mások. Azt hiszem, még egy jó darabig New Yorkban akarok maradni. De ugyanakkor meg kell említenem, hogy nagyon sok közeli barátom L.A.-i, a családom is ott lakik, szóval, amikor hazalátogatok, jól érzem magam, de ha ott kellene élnem, nem örülnék neki.

Jól táncol. „Szeretek táncolni és tudok is. 14-15 évesen hip-hop órákra jártam, ekkor még Los Angeles-ben laktam. A tanáraim sokszor megdicsértek, de utána abbahagytam számos okból kifolyólag.”

Nincsen dublőre… néha-néha. „Amikor a The Stepfathert forgattam, volt egy igazán jelentős pillanat, amikor úgy éreztem, hogy ez egy igazi kaszkadőrmunka, de a többi csak kis fizikai erőfeszítést igényelt, amit biztos, hogy a legtöbb ember is megcsinálna. Egy vezetéket vezettek ki a pólómból, ki kellett kerülnöm egy kést, hátrébb állni, átugrani egy szűk lyukon, sokszor visszaestem, megütöttem a hátam, vagy a fenekem… ez rádöbbentett, mennyire nevetséges munkát végeznek a kaszkadőrök… nagyon kimerítő.”

Nem csak színészként tehetséges. „Szoktam énekelni, és játszom pár hangszeren is. Őszintén szólva a zene volt az első szenvedélyem. Zongorázom, gitározom és basszusgitározom is. Azt hiszem, a színészkedés kisebb koromban vált természetessé. Kevesebb önbizalom kellett ahhoz, hogy kiálljak a színpadra, játsszam egy darabban több ember társaságában, mint hogy egyedül énekeljek. Musicalekben kezdtem. Azt hiszem, a zeneszeretetem innen jön.”

Már utazott elefánton. „Thaiföldön nyaraltam, gyönyörű hely. Kipróbáltuk, milyen elefánt hátán utazni. Nagyon közel éreztem magam a helyhez, csodálatos élmény volt, az elefántok pedig hihetetlenek voltak. Mondhatni egy vallásos élményben volt részem. Nem számítottam rá, hogy egy ilyen mélyen spirituális élményt fogok átélni.

A Gramery Hotel a Gossip Girl-stáb szórakozóhelye. „Nagyon szeretem a Gramery Hotelt. Nagyon otthonos. Sokszor az egész stábbal eljárunk ide, mivel ott voltunk akkor is, amikor a sorozat első részét forgattuk, és épp ezért érezzük az otthonunknak. Az életünk más irányt váltott, sokat dolgozunk, ezért nem is sokszor vagyunk együtt, de néha mindannyian pihenünk egy kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése