szerda, október 21, 2009

Buzznet Interjú


Buzznet: Vannak reggeli szokásaid a fürdőszobában? Ha igen, mit csinálsz pontosan, miután kikelsz az ágyból, ameddig fel nem öltözöl?
Leighton: Pontosan azt, mint a többi ember, a komornyikom ágyban szolgálja fel a reggelit, és felkelek, ha véget ér a masszázs. Persze ez nem így van, általában korán kelek fel, de alkalmanként adódik olyan nap, amikor sokáig alszom, szóval– sajnálom kimondani – megnézem a telefonom és az e-mailjeim. Majd lezuhanyzom, és a La rosce posay és a Dr. Haushka termékeivel megtisztítom az arcom, a Chanel is nagyon jó, majd megmosom a fogam, eldöntöm, mit vegyek fel, ami nagyon mókás, mivel egy nagyon nagy, tökéletesen elrendezett szekrényem van – ez a lakásom legjobb része. Ha van időm, csinálok kávét, de általában harminc percen belül ajtón kívül vagyok.

Buzznet: Kivel csókolóztál először? Részleteket… hány éves voltál, hol voltál?
Leighton:
Tizenhat voltam, a srácot barátokon keresztül ismertem, a moziból hazakísért, és őszintén szólva nagyon ideges voltam, és el sem hittem, hogy először csókolózom, szóval nem sokra emlékszem, de megfordultam és hazafutottam. Az emberek szeretnek felelsz vagy merszt játszani, de engem sosem érdekelt, ha én következtem, mert nem akartam, hogy ott legyen az első csókom. A középiskolai barátaimmal nemrégiben épp erről beszélgettünk, és abban a korban egyáltalán nem foglalkoztatott minket ez a téma.

Buzznet: A hálószobádban mik lógnak a falon? Poszterek? Műalkotások?
Leighton:
Egy csodálatos olajfestmény, amit a legjobb barátom készítetett nekem. Elmondta a művésznek, mik a kedvenc színeim, milyen verset szeretek és egy hatalmas, nagyon különleges absztrakt képet készített nekem. Az ebédlőm falára akasztottam fel. Továbbította azt a lemezt is, amit akkor hallgatott, amikor a képet festette.

Buzznet: Van olyan dolog, amit nem viselsz el? Pár dolog, amiért oda vagy?
Leighton:
Nem szeretem, ha az emberek rágják a körmeiket, vagy, ha koszosak. Szeretem a friss virágot és a csokoládét a kezemen és rajongok a True Blood-ért.

Buzznet: Mi az első olyan tulajdonság, amit az ellenkező nemben keresel?
Leighton:
Általában nem keresem, hanem valami valakiben hihetetlenül megfog, lenyűgöz. Imádom, ha valaki tehetséges és intelligens. Hiszek a tagadhatatlan vonzalomban, ez a legerősebb, a legérthetetlenebb vonzalom.

Buzznet: Mit viselsz éjszaka?
Leighton: Semmit.

Buzznet: Van beceneved?
Leighton: Lei, Lil Lei, Lei-Lei, Meanster, Meest, Mom

Buzznet: Mi volt az első munkád? Mi volt a legrosszabb munkád?
Leighton: Tizenegy éves koromban kaptam meg az első állásom, egy Bloomingdale hirdetésem volt egy újságban. Ekkor jöttem először New Yorkba, fogalmam sem volt, mit csinálok. Azóta színészkedem, és kb. tizennyolc éves korom óta éjjel nappal dolgozom, szóval nem panaszkodhatom. Körülbelül négy éve foglalkozom zeneszerzéssel, és nagyon sokat fejlődtem. Tinédzserként sokszor voltam babysitter is.

Buzznet: Melyik az a dal, amit kívülről fújsz, és cikinek tartod, hogy ennyire tudod?
Leighton:
Mariah Carey Without you c. száma, de nem szégyellem, azért hallgattam, hogy érzelmes tudjak lenni a jelenetekben.

Buzznet: Melyik korban élnél szívesen, és miért?
Leighton:
Imádom Róma történelmét, anyukám nagyon sok könyvet olvasott róla, amikor kicsi voltam. A Római Köztársaság hihetetlenül fejlett volt. De szeretek a mostban élni. Az emberek hasonlóan élnek minden más korban. Szeretem a szeretete, csodálom a változást, a szabadság kifejezésmódját, az egyenlőséget.

Buzznet: Van valamilyen sebhelyed? Ha igen, mi történt? Ha nem, nevezd meg azt a testrészed, amit nem szeretsz.
Leighton:
A homlokomon van egy, akkor történt, mikor leestem az ágyról, kisbaba voltam, és a bátyámnak is van egy.

Buzznet: Amikor meghallod azt a szót, hogy „zabkaja”, mi az első dolog, ami legelőször eszedbe jut?
Leighton:
A mazsola.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése