hétfő, október 05, 2009

Michelle a Gossip Girl-ről


A szerepeid közül melyiket érzed a leginkább magadénak?
Minden egyes szerepemben - amibe belebújok és eljátszom – megtalálom saját magam, és biztos vagyok abban, hogy soha nem fogok elvállalni egy olyan karaktert, amiről azt gondolnám, hogy eléggé erőltetett. Szerintem mindenki talál valami magához hasonlót a szerepében, főleg a színésznők – ez teszi őket igazán érdekessé. Határozottan Georgiát alakítani volt a legmókásabb, le sem tagadhatnám. Egy nagyszerű karakter. Színésznőként mondhatom, hogy nagyon izgalmas volt eljátszani.

Melyiket jobb eljátszani: a rossz kislányt vagy a jót?
A rosszat, természetesen.

Hogyan fogsz játszani a Gossip Girlben, ha a „Mercy”-ben is szerepelsz?
A GG-ben Georgina lelép a színről, de a részletekre várnotok kell, míg nem meg nem látjátok. Vagyis megpróbáltuk egyeztetni a dolgokat. Georgina soha nem hal meg, ezt jó észben tartani.

Georgina milyen élményekkel lesz gazdagabb az egyetemen?
Bármivel, amit el tudtok képzelni. Próbál barátkozni néhány emberrel, amit hanyagolt az elmúlt évek során. De sosem tudhatod, hogy Georgina őszinte-e a barátságot illetően, vagy csak valamilyen rossz szándék vezérli. Erről fog szólni az egyetem; ezek lesznek az első élményei… Pusztítást biztos, hogy véghezvisz.

Említetted, hogy soha sem tudni, mikor őszinte. Szerinted újjászületett vagy csak egy szerepjáték az egész?

Ezt a nézőközönség fantáziájára bízzuk. Én úgy gondolom, hogy Georginának volt néhány olyan gondolata, hogy „Oké, ezt megpróbálom egy másodpercig.” De szerintem nagyon is élvezi, hogy gonoszkodhat, és szerintem ő képviseli az ördögöt – mindenkit kísért.

Hilary Duff is szerepel ebben az évadban, esetleg Georgina összetűzésbe kerül veled?

Nem, nem dolgoztam Hilary-vel, de évek óta barátok vagyunk. Georginának nincs semmiféle kapcsolata vele, és mivel a magán életben jóban vagyunk, tudom, hogy nagyon örült, hogy szerepelhet a sorozatban, és mi is örülünk, hogy része lett a Gossip Girl ’család’-jának.

A GG-stáb sokszor lóg együtt – velük szoktál tartani ilyenkor?

Igen, közeli barátok vagyunk. Együtt megyünk vacsorázni, együtt szórakozunk, mindnyájunknak meg van a kis személyisége, amit biztos, hogy nem sok mindenki értene, de mi nagyokat szórakozunk rajta.

Ismersz a való életben olyanokat, akik hasonlítanak Gossip Girl-höz?

Persze, találkoztam életemben már ilyen lányokkal. New York-i vagyok, szóval az évek során sok ilyen lányhoz volt már szerencsém.

Hogyan reagálnak a rajongók, amikor meglátnak New Yorkban?

Nagyon sokan rajonganak a sorozatért, ez a legtöbb esetben pozitív. Mindenki tudja, hogy ez egy tv-sorozat, úgyhogy nem sok ember jön hozzám azt kiabálva, hogy „utállak, dögölj meg!”. Igazából ez még meg soha nem történt meg, szóval biztos, jól végzem a munkám. Úgy tűnik, a rajongók kedvelik Georginát, hangoztatni is szokták és ez nagyon jól esik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése