vasárnap, szeptember 27, 2009

US Open JustJared Módra


Penn Badgley Brooke Shiledshez és az Ugly Bettyből ismert Becki Newtonhoz dörzsöli vállát New York új hoteljének, a Renaissance csütörtöki (szept 17.) megnyitóján
A huszonkét éves Gossip Girl-szereplő egy exkluzív interjút adott a JustJared.com-nak a szenzációs brit énekes, Mr Hudson elképesztő fellépése után.


JJ: Hello, Penn. Hogy vagy?
PB:
Nagyszerűen – nem panaszkodhatom. Mindig jobban nézel ki, mint a többi ember. Ez a kabát nagyon jól néz ki – milyen márka? Zara! Jobbnak néz ki annál.

JJ. Köszönöm! Mit gondolsz Mr Hudson előadásáról?
PB:
Nagyszerű – soha nem láttam és nem is hallottam ezelőtt róla, de nagyon jó volt, egyszerű, kellemes zene.

JJ: Milyen volt az US Open Blake Livelyval?
PB:
Lenyűgöző, nagyon tetszett! Élőben még sohasem láttam teniszt, de úgy nőttem fel, hogy mindent tudtam róla, néztem is, de élőben látni sokkal izgalmasabb volt. (Roger) Federer azzal a láb-közi dobással – hát az kibaszott jó volt. Ez volt a hétvégém csúcspontja – egy ilyen pillanatot vártam, és igazából erre is számítottam. A játék eljutott pár olyan pontra, amikor azt hittem, hogy hamarosan vége lesz, vagy pedig még tartani fog vagy két óráig. Szóval csak reménykedtem, reménykedtem és reménykedtem, hogy megtörténik. Nagyon jó volt.


JJ: A döntőt is megnéztétek?
PB:
Igazából akkor dolgoztam, így nem tudtam megnézni, de azt hallottam, hogy del Potro nyert! Két évvel fiatalabb nálam! Megnéztem az US Open versenyzőinek az adatlapjait és ’88-ban született. Elképesztő.

JJ: Blake merre van? Forgatja a Gossip Girlt?
PB:
Ma este dolgozik.


JJ: Szeretnék veletek együtt beszélgetni!
PB:
Tudom! Ő a sorozat sztárja – mit is mondhatnék?

JJ: Milyen volt a Divathét?
PB:
Csak a Tommy Hilfigert bemutatóját láttam. Szórakoztazó volt. Taylor Swift mellett ültem! Soha nem találkoztam vele ezelőtt – nagyon kedves.


JJ: Hogy tetszett az Anna Sui-kollekció? Milyenek voltak a ruhák?
PB:
Ez inkább lányoknak készült. A kollekciónak a lényege az, hogy bárki hozzá tudjon jutni a Gossip Girl-divathoz.

JJ: Meglátogattad már Blake-t a The Town forgatásán?
PB:
Elmentem Bostonba, de nem forgatott, de a Red Sox/Yankees meccsre elmentünk. És a fennmaradó időben pedig a külső forgatásokat néztem meg, viszont tudom, mivel jár ez a munka, szóval nem akarom zavarni. Szeretem egyedül tölteni a szabadidőm, szóval megtisztelem azzal, hogy dolgozni hagyom. Igazából nagyon sokszor szeretné, hogy vele menjek, de én azt mondom, hogy ’Nem, inkább fogadd el!’.


JJ: Azt hallottam, hogy Ben Affleckkel jól kijönnek – nem leszel véletlenül féltékeny?
PB:
Nem sokat beszélünk erről, de egy másik kapcsolatban lehet, féltékeny lennék, de hihetetlenül megbízunk egymásban. Nem arról van szó, hogy nem vagyok féltékenytípus, de ebben a kapcsolatban azt mondhatom, hogy nem.

JJ: Van tetoválásod?
PB:
Nincs, de van egy terv, ami már kábé négy éve megvan, és azt szeretném magamra tetováltatni, de egy kicsit nagy és elég furcsa.
(Valaki a hotelből közbevág és megkérdezi, hogy most interjút csinálok-e. Nyilvánvaló, hogy igen, mivel egész idő alatt egy diktafont tartottam, és azt is megkérdezte, hogy kinek/minek készítem az interjút)


PB: Just Jared! Ez itt Just Jared!

JJ: Ki volt ez a nő?
PB:
Nem tudom, tegnap találkoztam vele.


JJ: A tetkóra visszatérve – milyen a terv?
PB:
Furcsa, biztos vagyok benne, hogy mindenki, aki ezt olvassa, azt fogja gondolni, hogy „mi a francot gondol ez?”. Elég furcsa, szóval nem hiszem, hogy valaha is megcsináltatom.

JJ: Magad rajzoltad?
PB:
Igen, mivel szoktam rajzolni. Először rajzfilmkészítő akartam lenni, szóval igen. A rajzolás az egyik passzióm, szóval igen, én terveztem.


JJ: Láttál már esetleg egy The CW sorozatot, például a Vampire Diaries-t?
PB:
Egy kicsit belenéztem és tetszett – durvának tűnt, és tetszett a főszereplő pasas, akivel már találkoztam és igazán kedves. Sara Paxtonnal is találkoztam már a The Beautiful Life-ból. Nagyon kedves lány. Többi sorozatot nem láttam még – de úgy tűnik, hogy mindegyik jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése