szerda, szeptember 02, 2009

Exluzív interjú Just Jared-től


A JustJared.com exkluzív interjúja Penn-nel

PB: Te vagy Just Jared? Úgy érzem magam, mintha egy hírességgel találkoznék!
JJ: Csak egy blogger vagyok. Nagy teniszrajongó vagy?
PB: Nagyon kedves vagy. Hát, apám elég mohó játékos volt, szóval ez beletartozik az életembe. Mindig tudtam mindent a játékról és tetszett is, de nem néztem. Kábé az elmúlt két, három évben kezdtem el nézni.

JJ: Voltál már a US Open-en vagy a Wimbledonon?
PB: Nem! Minden évben New Yorkban forgatunk. El akartam menni, de nem tudtam a sorozat miatt. De most, idén vasárnap van a döntő, úgyhogy elmegyünk!

JJ: A Gossip Girl sorozaton kívül dolgozol valami máson?
PB: Igen, október 16-án jön ki a The Stepfather, ez egy thriller. Nagyon jó film, szerintem meg is fogsz lepődni, hogy nem is olyan rossz.
Szerintem a legtöbb thriller általában elég rossz, de ez „erős”: És remélhetőleg az emberek látni fogják, hogy nem minden a fordulatokról, bonyodalmakról és a vérről szól, hanem ez egy egyszerűbb, jó film.

JJ: Hogy hívják a karaktered?
PB: Michaelnek, aki átalakul… Visszamegy a katonai iskolába és észreveszi, hogy a mostohaapja eléggé gyanús.

JJ: Elmentél Thaiföldre (Blake Livelyval). Hogy tetszett?
PB: Egyszerűen hihetetlen volt – a legszebb élmény. Nagyon le voltam döbbenve, mert Afrikába akartunk menni először. Nem tudom, miért ezt választottuk. Nagyon egyedülálló hely. Fogalmam sem volt, hogy ilyen gazdag kultúrával rendelkeznek az ottani emberek. Nem kellett volna feltételeznem, hogy nem, de nem tudom milyen okból, nem gondoltam sokat Thaiföldről és tényleg nagyon meglepett a kultúra.

JJ: Hoztál haza valamilyen ajándékot?
PB: Igen, sok mindent hoztam az apámnak, aki egy spirituális lélek, szóval vettem ajándékot a templomokból, videót készítettem róluk, amik nagyon különlegesek voltak. Hihetetlenül csodálatos építmények és őszintén nem erre számítottam. Azt mondtam, hogy „Ó, rá akarok ülni egy elefántra. Elég ijesztő és vicces.” Mivel hatalmasak – de hihetetlenül okosak és kommunikatívak. Eléggé vallásos dolog volt – én nem vagyok vallásos, de hihetetlen volt.

JJ: Blake azt mesélte, hogy rajzoltak…
PB: Festenek, haver! Nagyon eszméletlen. 300 dollárt fizettünk hat óráért az elefántokért. Mentünk velük a folyóban, megfürdettük őket, visszaszálltunk rá, bementünk a dzsungelbe és festettünk!

JJ: Akkor most már látható a festményed a hálószobádban?
PB: A Blake-é nagyon szép. Neki ott van a kép a falon. Az enyém nem sikerült olyan jól.

JJ: Mit vettél Blakenek születésnapjára?
PB: Egy orosz utcai festőtől egy festményt.

JJ: Megkérdezhetem, hol van ma este?
PB: Dolgozik!

JJ: Milyen a napirend a Gossip Girl ezen évadára?
PB: Mindig más, valaki, mondjuk péntek hajnal kettőig dolgozik, szóval nem olyan jó, mint amilyennek várná az ember. Sokat dolgozol.

JJ: A te karaktered [Dan Humphrey] kollégiumban lakik?
PB: Nem. Azt hittem, hogy igen, de nem. Hát… nem sok mindenről akarok beszélni, de szerintem már a neten kiderült pár dolog. Te elmondtad a blogodon! (nevet)
Dan randizik Georginával. De nem tudom, mit mondhatok.

JJ: Milyen volt megcsókolni Hilary Duff-ot?
PB: Nem valami romantikus élmény! Körülöttünk vannak a stábtagok, van egy csomó kiba**tt paparazzi – szószerint, akárhányszor csókoloztunk, hallottuk a kattogásokat.

JJ: Elkaptak minden másodpercet!
PB: Igen, mondhatom! Ez… ez egy munka, érted, miről beszélek.

JJ: Mennyi Tic-Tac-ot vettél be a csók előtt?
PB: Egyet sem. Alapból mentás a leheletem.

1 megjegyzés: