péntek, szeptember 18, 2009

Exluzív interjú Just Jared-től


JustJared egy exkluzív interjút készített a Gossip Girl sztárjával, Leighton Meester, amikor szeptember 16-án a Bryant Parkban volt a Phillip Lim divatbemutatón.
JustJared: Scott Schuman divatblogja a ’ The Sartorialist’ kiemelte a stylistodat, Logan Horne-t.
Leighton: Megmutatta nekem. Olyan aranyos!

JustJared: Ezen a héten már több divatbemutatón is jártál. Amikor így nézel ki, mint most, szoktak feltenni kérdéseket?
Leighton:
Egyik este valaki megkérdezte tőlem, hogy hogy öltözök fel ilyen alkalmakra, amire én csak annyit feleltem, hogy a stylistom segítségével. 80-90%-ban megmondja, hogy mit vegyek fel. Nyitott vagyok mindenre, de általában egy véleményen vagyunk.

JustJared: Az egyik divatbemutatón Rachel McAdams-szel láthattunk. Milyen volt?
Leighton:
Az Altuzarra divatbemutatón találkoztunk. Nagyon szép és kedves. A fényképészek megkértek minket, hogy hagy készítsenek kettőnkről pár közös fotót.

JustJared: Milyen volt a divathét első estéje a Bergdorf Goodman-nél?
Leighton:
Nagyon jó volt. Aznap sokat dolgoztam. A Bergdorfba egy Alexandre Birman által tervezett cipőben mentem, amit ő rögtön észrevett. A show (Gossip Girl) alatt is gyakran hordok Alexandre Birman cipőket. Tulajdonképp egy brazil cipőtervező, aki nagyon vicces. Egy brazil csoporttal volt, akik szintén nagyon barátságosak és elegánsak voltak. A mostohaanyám és a mostohatestvéreim is brazilok – az apám elvett egy brazil nőt.

Just Jared: Beszélsz portugálul?
Leighton:
Csak ők beszélnek portugálul, én kb. két szót tudok, a bátyám gyereke miatt (három gyereke van) akiket arra ösztönöznek, hogy tanuljanak spanyolt. Tehát, ha nyelvet akarnák tanulni, mindenképp a spanyol lenne. A portugál túl nehéz…

JustJared: Milyen volt Black Jackkel átadni egy díjat?
Leighton:
Nagyon vicces! Elmesélte nekem, hogy úgy fog felöltözni, mint a karaktere, de… (nevet)

JustJared: Hogy állsz az albumoddal?
Leighton:
Nehéz megmondani, mert még mindig nagyon sokat dolgozom rajta. Megállhatnék, mert van elég anyag, de talán most értem el ahhoz a ponthoz, lelassulok. Szinte minden időmet a stúdióban töltöm, és dalszövegeket írok, ami tényleg nagyon szórakoztató.

JustJared: Megvan már az albumod címe?
Leighton:
Igen! Azt, hiszen kitaláltam valamit, de még nem mondhatom el (nevet). Hamarosan megtudjátok!

JustJared: Ha egy szóval kellene jellemezned az albumodat, mi lenne az?
Leighton:
Úgy gondolom, hogy a döntő részében az album nagyon vicces. Van rajta néhány érzelmes dal. Olyan zenék találhatóak rajta, amikre lehet táncolni.

JustJared: A kiszivárgott dalod, a ’Body Control’ rajta lesz a lemezeden?
Leighton:
Még nem vagyok benne biztos, az persze nyilvánvaló, hogy valaki kiszivárogtatta. Nem értem, hogy hogy képes valaki ilyen dolgokra. Annak viszont örülök, hogy mindenkinek tetszett. A twitterem sok üzenet kapok, hogy nagyon szeretik ezt a számot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése