hétfő, szeptember 14, 2009

Teen Vogue - Drámakirály


A DRÁMAKIRÁLY

A Gossip Girl stylistja, Eric Daman egy új feladatban mutatja meg tudását Charlotte Russe megfizethető ruhadarabjai segítségével.

FANTASZTIKUS UTAZÁS – „Michiganben nevelkedtem, ahol a pláza másfél órányira volt a lakásomtól. Ez volt az egyetlen hely, ahol kapni lehetett Interview magazint, szóval mindig elmentem oda. Miután Párizsba költöztem a főiskola miatt, állást kaptam egy boltban, ahol a fotós, Steven Meisel felderítője felfigyelt rám. Amikor hazamentem munkából, üzenetet kaptam és azt kérdezték, elrepülnék-e New Yorkba egy Calvin Klein-kampányra. A modellkedésen keresztül, fotósorozatokat kezdtem készíteni. Egy barátom megkért, hogy készítsek egy jelmezt abba a filmbe, ahol producerként működött közre, és kiderült, mennyire szeretem a divatot és az öltözködést használni egy karakter létrehozásánál. Ez után a Szex és New Yorkon dolgoztam, ami elég intenzív volt, de Emmy díjat is kaptunk!”

FŐSZEREP – „Amikor először találkoztam Stephanie Savege-dzsel, mutattam neki pár lapot az általam készített ruhákról minden egyes szereplő számára. Blairhez Audrey Hepburn képeket illesztettem Chanel reklámokkal. A hajpánt az, ami a sorozat által lett híres, de a kedvenc divattal kapcsolatos pillanatom az az, amikor Jenny a divatbemutatóra készíti a ruhadarabokat, mivel ezeket a ruhákat saját magam terveztem.”

A KÖVETKEZŐ RÉSZ – „Nemrég Charlette Russe lett a kreatív tanácsadóm. Leszögezem a divatot, majd jöhet a stílus. Tudom, hogy a sorozatban néhány kreáció eléggé elérhetetlen, de őszintén hiszem, hogy olcsóbb áron is hozzá lehet hasonló ruhákhoz jutni. És nem kell pontosan ugyan úgy kinéznie – az egyik dolog, amit Charlette Russeban szeretek az az, hogy annyi választási lehetőség van és az árak is alacsonyak. Az egyik nap lehetsz lázadó, a másik nap pedig egy Upper East Side-i.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése