szerda, szeptember 09, 2009

Cosmopilitan 2008


Mostanáig Penn Badgley a radar alatt repkedett, szerepelt a The Bedford Diaries c. sorozatban és a nagy képernyőn is láthattunk a Dögölj meg, John Tuckerben. De minden megváltozott, mikor leszerződtették a szexi, kedves és okos középiskolai diák, Dan Humphrey szerepére. És bár Penn azt állítja, alázatos maradt, és hogy a rajongói a karaktert szeretik, a való életben éppen olyan, mint sorozatbeli alteregója.

Kedveled Dan-t?
Kicsit hasonlít rám. Három évvel ezelőtt, amikor annyi idős voltam, mint Dan, olyan voltam, mint ő. Most már magabiztosabb vagyok és megszabadultam a bizonytalanságaimtól. Ha valaki előtt zenélek, Danné változom. Akkor sebezhetővé válok.

Gitározol, igaz?
Igen, hét éve. Szeretnék egy zenekarban játszani. Nemrég kezdtem el zongorázni. Írtam már pár dalt is.

Mit szeretnél csinálni, ha nem dolgozol?
Világot látni és elmenni Európába, Dél-Amerikába, Indiába és Afrikába. Nincs olyan hely, ahova ne mennék el. Itt úgy érzem, mintha mindenki csak a munkáért élne.

Van ideálod?
Nem, de vonzódom az intelligens emberekhez. Szeretem az olyan lányokat, akik szellemesek. Hatalmas előnynek számít, ha valaki tud szócsatázni.

Mi a zavaró?
Az ’édes’ gyermekes beszéld. És az olyan lányok, akik túlságosan kedvesek addig a pontig, ameddig nem érzik, hogy jó lenne elcsendesedni.

Kínos a csókjeleneteket forgatni?
Általában a szexjelenetek nem izzasztóak. Még akkor is, ha vonzódsz az adott személyhez, megszólal valaki, hogy „felvétel!” De Blake Lively nagyon kedves és gyönyörű, szóval nem panaszkodom.

Hogyhogy ilyen különleges a keresztneved?
Apám szeret teniszlabdákat markolni, főleg mikor ideges, mint anyám terhessége alatt. Egy Penn teniszlabdával szórakozott, amikor anyám először elment ultrahangra. Ekkor azt mondta, hogy „majdnem akkora mint a teniszlabda.” És akkor mondták, hogy Penn!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése