hétfő, szeptember 14, 2009

Teen Vogue - Stílusblogger


A STÍLUSBLOGGER
JESSICA SZOHR és ANDREW BEVAN vásárlással, bowlingozással töltik az idejüket Williamsburgban (Brooklyn).

Nemrégiben egy hirtelen és sorsszerű lépésre szántam el magam, amikor átmentem az East River-on és Williamsburgbe (Brooklyn) költöztem, New York egyik legmenőbb környékére. Volt Manhattan-iként rögtön beleszerettem a helyi zenébe, az ételekbe, a divatba, arra bátorítva a legmakacsabb barátaim, hogy költözzenek el a nagy szigetről.
Új barátomat, Jessica Szohr-t nem volt nehéz rávenni, hogy elmerészkedjen vasárnap. „Imádom – mondja – még mindig olyan, mintha New York-ban lennék, sokkal fejlődőbb, bár nem olyan intenzív.”
Először az OAK-ot vettük szemügyre, egy átalakított garázsból lett dzsungel Alexandrer Wang- és Rachel Comey-stílussal berendezve. Jessica beszerzett egy Mickey egeres pólót, egy fekete Linis ruhát és egy szürke Surface to Air cipőt. „Ismerem a testem és tudom, mi áll jól – magyarázza -, gyorsvásárló vagyok, és ha megtetszik valami, megveszem, és megyek is a következő boltba.”
A következő hely, amit meglátogatunk a BIRD, ahol olyan alapvető márkák vannak, mint a 3.1 Philip Lin és a Vena Cava. Beszélgetek a gyakorlatias Milwaukee-val arról, hogyan bontakozott ki a saját stílusa, amióta részt vett két évvel ezelőtt egy divatbemutatón. „Sok mindent tanultam a divattervezőkről – meséli, miközben egy Thakoon ruhát próbál – már megkockáztatok pár dolgot az öltözködésben, de Vanessa stílusa sokkal őrültebb és merészebb, mint az enyém.
A városban táskákat vásárolgatva még mindig van egy ötletem, ami nem más, mint a BROOKLYIN BOWL. Egy Rock and roll sültkrumpli és egy epres kehely után, már biztos, hogy meggyőztem Jessicát. „Szerintem ide kellene költöznöm.”

„Ha egy Hollywood-i ikonnal összeköthetnél néhány helyet, kit választanál?”

Jessica Szohr: Madonnát – egyéniség, anya és nem változik meg senkiért.

KI: Gossip Girl-sztár
MI: Eltöltött egy vasárnap délutánt a Teen Vogue Style bloggerével, Andrew-val Brooklynban, miközben „divatkitérőt” tettek.
A NAGY SZÜNET: Vanessa karakteréről Szohr annyit mond, hogy szerencsésnek érzi magát és egy óriási lehetőségnek tekinti, hogy részese lehet a csodálatos cast-nak. „Régóta keményen dolgozom – meséli –, a legjobb dolog a munkámban az, hogy remekül érzem magam munka közben, és hogy megismerhetem a divat őrült oldalát, amiért nem voltam oda idáig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése