péntek, augusztus 28, 2009

Elle Korea


Elle Korea: Most forgatod a Gossip Girl harmadik évadát. Milyen formában változtál az első évad óta?
Leighton:
Huszonegy éves voltam, mikor elkezdtem dolgozni a sorozaton, szóval elég fiatal. Szellemileg érettebb lettem, sok mindent tanultam önmagamról és jól érzem magam.

EK: Tizenegy évesen kezdtél el színészkedni. Hogyan kezdődött?
L:
Floridában éltem és színpadon játszottam. Akkor még szórakozásból csináltam. Szórakozásból tanultam és játszottam és vonzott maga a szakma. Először természetesen kisebb munkákat kaptam. Nem sok pénzt kerestem. Az anyukám olyan, mintha a barátom lenne, szóval, amikor meghallgatásokra mentem, azt mondta „nem kell most ezt csinálnod” és erőt adott.

EK: Mikor döntöttél úgy, hogy komolyan színésznő szeretnél lenni?
L:
Az első pillanattól fogva meg volt a szenvedély bennem. Folytatni akartam. A középiskolában döntöttem el biztosan. Egyre többet dolgoztam, és rájöttem, hogy az életem ilyen lesz. Tudod, milyen az utolsó évben, beszélgetsz a tanároddal. „Nem akarok teljesen átlagosan élni” – mondtam. Természetesen boldog lettem volna Floridában is. De szerintem nem számít, mennyit keresek, belebetegedtem volna két hét alatt.

EK: Hogyan készültél a forgatások előtt?
L: Minden szerep más, de legfontosabb az, hogy szeresd a szereped. Blair Waldorf esetében nem lehet felkészülni vagy előre kalkulálni. Egy drámai karakter. Csak engedem magam átérezni az érzéseket és az emberekkel való kapcsolatát. Másrészről, a nemrégiben leforgatott The Roommate c. filmre sokat kellett készülnöm.

EK: Mi a leggyakoribb előítélet rólad?
L: Hát… A GG-ben megtanultam, hogy kezeljem a pletykákat és a szóbeszédeket. (nevet) Blah blah jár blah blah-val, veszekedik, satöbbi – az emberek sokat beszélnek. De azok nem igazak.

EK: Az interneten utána jársz, mit beszélnek az emberek?
L: Oh, nem. Főképp a blogokon való dolgok iránt érzek megvetést. Miért nem jönnek rá, hogy rossz dolgokat mondani más emberekről nem tesz senkit sem boldoggá? Csak a munkámra koncentrálok.

EK: Nagyon csinos darabokat viselsz a sorozatban. Sokszor láttuk már a hajadban lévő kiegészítőket…
L: De az a vicces, hogy a fiúk nem értékelik a ruháim.. A lányok szeretik. A fiúk szerint azok a ruhák egy kicsit…hát… érdekesek. A kiegészítők csak része a ruháknak, de ezek Blair jellemzőivé váltak. Blair a királynő, nem? Ezek a kiegészítők olyanok, mintha a koronái lennének. Ha a hatalma bizonytalanná válik, a kiegészítők nélkül jelenik meg.

EK: Mi más érdekel még a színészkedés mellett?
L: Vásárlás, divat, zene. És a kreatív dolgok! Sok könyvet olvasok és szeretek írni. A legnagyobb érzelmi segítséget főképp az írás jelenti.

EK: Megjelenik az albumod?
L: November környékén. Nagyon izgulok. Három évig dolgoztam rajta. Egy nagyon érzelmes, személyes és szokatlan élmény volt. Lehet a dalokra táncolni, de elektronikus hangzása is van a számoknak. Szerintem, ha hangosan hallgatjátok vezetés közben, vagy ha a barátaiddal táncoltok, akkor nagyon jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése