csütörtök, augusztus 27, 2009

Piranha 3D - Interjú


Meglátogattuk a Pirandha 3-D partikirálynőit!

A legtöbb félelmetes film, mint a Pirandha 3-D két kulcselemet ígér – rengeteg megdöbbenést és gyönyörű nőket. Két hölgyeménnyel sikerült beszélni a film forgatása alatt a Havasu-tónál (Arizona). Jessica Szohrral és Kelly Brookkal. Szohr legjobban a Gossip Girl sorozatból ismert, aki a jelképes főhősnőt alakítja majd a mozifilmben.

Tegnap a víz alatt láttunk forgatni. Sok hasonló jeleneted van?
Jessica Szohr: Az elmúlt pár napban igen, de az egész filmben alapvetően egy csónakban vagyunk. Nemrég tértünk vissza a szárazföldre.

Láttad az eredeti filmet?
Jessica Szohr: Igen, láttam. Ez az egyik oka, hogy nagyon izgultam, amikor megkaptam a forgatókönyvet és amikor találkoztam a többi szereplővel. Aztán rájöttem, hogy a szereplők ezt csinálják; a rendezőnek nagyon jó víziói vannak. Azt mondtam, hogy „Ó istenem, ez nagyon jó lesz, egy tóban!” Elég fura, mivel még a szabadnapokon is a tavon vagyunk, ami a hét egyetlen szabad napja… kiborulok és megszólalok, „Mi van ha itt vannak?” Tudom, hogy nincsenek, de mindig azt hiszem, hogy valami történni fog velem…

El tudnál mesélni valamit a szerepedről és arról, mi történik vele?
Jessica Szohr:
Kelly a Viktória-tó közelében nőtt fel. Úgy nőtt fel, hogy tapasztalta azokat a dolgokat, amik a hajókon történtek – pl. a tavaszi szünetben és hétvégén érkező gyerekeket. Szerintem Kelly ezt megszokta és nincs oda érte. Túl sokszor látta már az élete során. Úgy áll a dolgokhoz, hogy „Ó, túl vagyok rajta, én nem leszek az a lány, akinek tetoválásai lesznek. Nem vagyok olyan, aki azzal tölti az idejét, hogy a testét mutogassa akárkinek is.” Ezek mellett rég óta tetszik neki egy Jake nevű fiú, akivel találkozik, mikor a fiú hazaérkezik a főiskoláról… és valahogy meggyőzi, hogy szálljon be a csókokba. Annyira nem akar, csak Jake miatt teszi ezt. Szóval valahogy saját maga ellen szegül, mikor beszáll a csónakba. Ezen kívül csinál még pár olyan dolgot, amik nem jellemzőek rá a Jake iránti érzelmeiből adódóan. Ezután megtámadják őket…

Van a filmben valami humoros?
Jessica Szohr: Azt hiszem, az igazán vicces karakter Jerry O’Connell-é. Még vicces a két lány, a Vad Lányok, mivel tavaszi szünetről van szó. Nem mindennapi dolgok történnek meg, tudjátok, hogy értem. Wisconsinban nőttem fel, ahol az emberek mindig azt fogják kérdezni, hogy „tényleg ez történik?” A kishúgom pedig mindig azt mondja, hogy „Még soha életemben nem láttam ilyet.”

Volt dublőröd?
Jessica Szohr: Néhányszor alkalmaztunk. Persze volt olyan, hogy saját magam készítettem el a jelenetet. Nem tudom elképzelni magam épületekről leugrani és hasonló dolgokban részt venni, de a vizes dolog jöhet… sokat tanultam magamról, a vízről és nagyon nehéz. Elég intenzív lehet a dublőrök munkája.

Azt mondtad, láttad az eredetit – szereted ezt a műfajt?
Jessica Szohr: Sok ilyen filmet láttam, és szeretem őket. Tetszenek az ilyen filmek. Tudod, a film hangulata olyan valódinak tűnik. Ahogy Alex segítségével érzed a szerelmi szálat, Jake és az anyja kapcsolatát és a két lány kapcsolatát. Nem érdekel, csak jól érezzük magukat. Jerry karaktere pedig minden nőt rávesz arra, hogy azt csinálják, amit ő. Van egy valósághű hangulata a történetnek, amit mindig jónak találok egy filmben, akár egy mese vagy nem. Van egy valóságos sztori, amihez kapcsolni tudod.

Mitől félsz a legjobban?
Jessica Szohr: A víz alatt lenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése