hétfő, augusztus 17, 2009

Chace - Glamour (UK)



„Túlsúlyos vagy sovány? Azért én sem vagyok olyan vékony!”

A Gossip Girl szépfiúja, aki nemrégiben kapta meg a Footloose főszerepét, beszél a plasztikai műtétekről, és arról, mit keres egy nőben.

A júniusi számban egy szerencsés Glamour-olvasónak lehetősége nyílt találkoznia Chace-szel, méghozzá egy közös ebéd kíséretében. Egy gyilkoló kérdést kerestünk, és a lehetőséges között feltűntek egészen aranyos („Elveszel?”) és hátborzongató („Mi a címed?”) kérdések. A nyertes a huszonkét éves Anna, Twickenhamből (délnyugat London) aki kifaggatta a színészt az ideális nőtől kezdve az higiéniai szokásairól.

Anna: Szóval azzal a kérdéssel nyertem, hogy „mit választanál a hátralévő életedben: énekelni beszéd helyett vagy táncolni séta helyett?”
Chace: Kemény dió. Te mit választanál?

AJ: Hát, az éneklés elég idegesítő lenne, de szerintem tudnál lassan táncolni vagy hip-hopozni.
CC: Igen, talán a táncot választanám a séta helyett, mert az éneklés néha túl sok lehet, és valószínű többet tudnánk beszélgetni, mint sétálni. Hát igen, mindenhol táncolhatsz, nem számít, milyen rosszul!

AJ: Nemrégiben kaptad meg a Footloose főszerepét. Mi a helyzet vele?
CC: Márciusig nem kezdünk bele a forgatásba, de már elkezdtem az edzést. Szükségem lesz erre a kilenc hónapra, hogy olyan legyek, mint amilyennek lennem kell.

AJ: Akkor elég jó táncos vagy?
CC: Tudok mozogni, és örülök, hogy új dolgokat tanulok, de számítok a varázslatos vágásra és összeállításra, hogy jól nézzek ki! De egy „screen teszt”-en átmentem, ami nagyon kemény volt, szóval kellett egy kis alappal rendelkeznem.

AJ: Mit mondanál: ez az eredeti film ’remake’je vagy átdolgozása?
CC: Gyakran készítenek ilyen filmeket, pontosan ugyanolyan dolgokat csempésznek bele, de a tánc, a zene, a divat mind megváltozott a ’80-as évek óta. Ez egy nagyon jó modern átdolgozás.

AJ: Biztos örültél, hogy beválogattak…

CC: Természetesen. Van kockázata, mivel nagyon nagyok az elvárások. Az egyik producer készítette az eredeti filmet és ők csinálták a Chicago-t is, szóval megbízom bennük és hallgatok rájuk.

AJ: Otthon, New Yorkban szoktál táncolni?
CC:
Nem nagyon. Szoktam klubokba járni, ahol klasszikus ’80-as évekbeli rock zene szól.

AJ: Te lettél a People szerint a legszexisebb agglegény. Milyen érzés volt?
CC:
Elég bizarr, de nagyon hízelgő. Nagyon kedvesek voltak, fotósorozatot is készítettünk, és a barátaimtól is kaptam sms-eket Texasból. Az emberek bámultak rám az élelmiszerboltban, ami elég kínos volt.

AJ: Mindig azt mondtad, hogy jó egyedül lenni…
CC
: Igen, de, ha jön, akkor jön, de szerintem az emberek néha erőltetik a kapcsolatokat.

AJ: Milyen lányt keresel?
CC:
Szeretem az energikusságot, a fura személyiségeket, akik serénységre ösztönöznek. Szeretem a spontán dolgokat és nem árt, ha hasonló az ízlésünk zenében vagy a sportban. New York-ban vannak érdekes emberek, de szeretem a texasi lányokat is.

AJ: Oké, néhány randizással kapcsolatos kérdés: öt évvel idősebb vagy öt évvel fiatalabb? CC: Mindkettő.AJ: Mindkettő? Tényleg?

CC: Igen.

AJ: És mi van a tíz évvel idősebbel vagy fiatalabbal?
CC:
Ha működik, akkor működik, de az azért sok. AJ: Igen, lehetne mondjuk tizennégy?CC: Ez már gáz, ugyan már!

AJ: Azt hiszem, veszélyes területre merészkedtünk. Oké, túlsúlyos vagy túl sovány?
CC:
Ha ha, milyen kérdések ezek? Nem érdekel! Én sem vagyok olyan vékony. Ez engem egyáltalán nem érdekel.

AJ: Együtt éltél Ed Westwickkel, ki a rendetlenebb?
CC: Ha kupi volt, tuti, hogy az előző esti néhány doboz sör miatt volt. Az emberek azt hiszik, hogy valami diákszálló volt, de tartottunk takarítónőt, aki kéthetente jött, szóval ez segített.

AJ: Szerinted valaha lesz plasztikai műtéted? Vagy volt már?
CC:
Hogy volt-e már plasztikai műtétem? Amikor nyolc éves voltam, teljesen átalakítottak, mint X-ment. Igen, tök jó volt. Csináld addig, amíg fiatal vagy, mondjuk hat. Jobb fiatalon elkezdeni ezt a folyamatot.

AJ: Ha elmennél egy jelmezbálra, minek öltöznél be?
CC: Nehéz kérdés. Mi voltam Halloweenkor? Dirk Diggler. Kapcsolatba kerültem azzal a lánnyal, aki a műsorban készítette a frizurát és a sminket, és átküldött nekem egy bajuszt, egy oldalszakállt és egy ragasztót, és elmondta, mit kell tennem. Azt mondta, reggelre lejön. Hát, néhány napig nem tudtam leszedni a fránya ragasztót a számról és az oldalszakállakat. Mindenki kérdeztek tőlem, hogy "Mi van az arcoddal?", mire én, "Nem akarok erről beszélni."

AJ: És végül, ha haldokolnál, mi lenne az utolsó étel, amit ennél?
CC: Könnyű - tíz Big Mac! Vagy egy nagyadag steak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése