kedd, október 13, 2009

Blake Lively Magassarkúban Főz


BLAKE LIVELY MAGASSARKÚBAN FŐZ

Egy szendvicsen osztozom a Gossip Girl-sztárral, az új mozisztárral, aki szereti a majonézt és „az aranyos kötényeket”.

Blake Lively – a Gossip Girl és a The Town korszerűtlen szépsége – beesik az étterem egyik boxába, édes illatát az asztal másik oldaláról érezni. A fekete felsőjén a zipzár hasáig lehúzva. Klasszikus rock zene szól a hangszóróból.

BLAKE LIVELY: Azt hittem arra a srácra, hogy te vagy.

Egy igen idős férfi felé biccent, aki a pultnál ül, és cowboy kalapot visel.

ESQUIRE: Csalódtál?

BL: Lehet, hogy ő sokkal érdekesebb.
A pincérnő megérkezik, vagyis inkább felkiált néhány méterrel arrébb.

BL: Egy pulykaszendvicset.

PINCÉRNŐ: Majonézt kér rá?

BL: Igen, kérek. És sült krumplit. Rá egy kis ketchup-ot és majonézt, kérem.

ESQ: Amikor épp távol vagy a sztárvilágtól, mit csinálsz?

BL: Szeretek főzni.

ESQ: És mit szeretsz főzni?

BL: Mindent. Házi készítésű leveseket, jégkrémet. Épp most vettem hozzávalókat a pistachio crust-hoz.

ESQ: Én hogy készíthetném el?

BL: Szerezz be tortilla-t, süsd meg, kell egy kis taco mix, marhahús, grillezett hagyma, egy kis sajt, és uborka Taco-nak használj egy hamburgert. Tavaly karácsony előtti nappal franciapirítóst csináltam tej helyett tojásfehérjéből, és egy kicsi juharfával. Megkönnyeztem tőle.

Megérkezik a pulykaszendvics, négy darab háromszögre felvágva, mindegyikbe bele van szúrva egy fogpiszkáló. Az utolsó darabot az asztal túlsó oldalára tolja.

BL: Kóstold meg!

ESQ: Oh, nem, köszi.

BL: Edd meg!

ESQ: És hogy hozzam kapcsolatba a főzést életem szerelmével?

BL: Hát, én Louboutinsban főzök.

ESQ: Miben?

BL: Hogy mi a Louboutins?

ESQ: Igen.

BL: Christian Louboutins. Magas sarok piros gombokkal. Viccelsz?

ESQ: Vagyis amiben sétálsz?

BL: Igen, az.

ESQ: Szóval azt mondod, hogy ebben főzöl?

BL: Hát… (vigyorog). Szerintem nagyon vonzó, ha az emberek főznek. Úgyhogy én nem hordok melegítőt. Amikor egy lány a főzéshez szexin öltözik fel, azt mondják a pasik, hogy „egy olyan csajjal jöttem össze, aki szeret főzni és úgyis néz ki”. Nagyon aranyos kötényeim is vannak.
A kajálda kiürült. A délután nap az ablakokon át süt, a Margaritaville szól.


ESQ: Istenem, ez Jimmy Buffett.

BL: Ki az? Öreg vagy.

1 megjegyzés:

  1. jo fej ez a blake :D
    és önzetlen is meg kinálta a riportert rendes tölle:D
    xoxo ashlee22

    VálaszTörlés