csütörtök, október 08, 2009

Forró pillanatok a sorozatban


A Gossip Girl egyik forrása megerősítette, hogy a november 9-én adásba kerülő részben, három főszereplőnek igazán forró pillanatokban lesz része – egyszerre, egy ágyban, együtt.

Segítségként megadtak több alternatívát, hogy kibírjuk a hosszú várakozást november 9-ig.
1. Chuck – Blair – Nate: A nemrég készített tanulmány kimutatja, hogy 18-34 közötti korosztályban 98% Chace Crawford és Ed Westwick meztelen meleg jelenetének örülne a legjobban. Leighton Meester lehet, láthatja.

2. Chuck – Blair – Josh: Ha emlékeztek, akkor korábban már kiszivárgott olyan információ, miszerint Blair megtréfálja Chuckot (meg kell csókolnia Josht). Úgy tűnik, elég gyanúsak.

3. Chuck – Blair – Dorota: Blair olyan haramadik személyt keres, aki szexuálisan nem vonzza a mi Chuckunkat. Ki lehetne jobb egy cselédlánynál? Még előny is származna belőle, mert összetakarítana.

4. Nate – Bree – Carter: Egyik demokrata. A másik republikánus. A harmadik pedig független. Ha összehozzuk, megkapjuk a hármasukat vagy legalább egy szexi egészségügyi vitát.

5. Serena – Carter – Georgina: Serena és Georgina sötét múltjában biztos elcsattant egy részeg csók a történet folyamán. Ha összevetjük jelenlegi kapcsolatukat, nem kell túl nagyot ugrani.

6. Serena – Dan – Blair: Csak én voltam az egyetlen, aki észrevette, hogy volt valami Dan és Blair között a Freshman c. epizódban? Nem hiszem. S és B sok dolgot együtt csinálnak.

7. Vanessa – Dan – Olivia: Csak idő kérdése, hogy mikor fog új szintre lépni Vanessa és Dan a barátsága. Ha hozzáadjuk Vanessa új szobatársát, akit Hilary Duff játszik…

8. Georgina – Dan – Olivia: Képzeljétek el, hogy Georgina még mindig szenved Dan elutasítása miatt. Együtt alszanak, mind hárman majd megkezdi a ténykedését mindkettőjük ellen. Nem volt nehéz elképzelni, ugye?

9. Rufus – Lily – Mr. van der Woodsen: Serena apja, aki rejtélyes körülmények között eltűnt, most visszatér. De egy sötét titkot rejteget: biszexuális. A többit pedig már nem kell magyarázni.

Vélemény? Vajon kik lesznek a szerencsés befutók? (egy biztos, valaki köztük van)

2 megjegyzés:

  1. mire gondolsz,hogy mi volt abban a részben Dan és Blair között?én nem vettem észre semmit...

    VálaszTörlés
  2. hát szerintem ez a verzio lesz :Chuck – Blair – Josh: bár már nekem az sok lesz hogy edet csokolozni fogom látni egy pasival
    klaudia amugy én is akartam kérdezni hogy mire gondolsz blair-rel és dan-nel kapcsolatban ?
    mert szerintem ami abban a részben volt azinkább ilyen özinte barátság féle volt legalább is számomra
    és mit szolsz a chuck blair masszirozo vidihez?
    szerintem nagyon vicces és nagyon jo már várom ezt részt:D
    xoxo ashlee22

    VálaszTörlés