szerda, május 12, 2010

Now Magazine


Chace az egyik oka annak, hogy imádjuk a sorozatot, de most még jobban odavagyunk érte, hogy elárulta, kik azok a celebek, akik tetszenek neki.

Ő az egyik legszexisebb tévés sztár, és örömmel kijelenthetjük, hogy Chace Crawford nem okoz csalódást az emberiségnek. A kultuszsorozat szépfiúját játszva ő lett a világ egyik legimádottabb pasija, és bár megdöbbentő, de teljesen szabad és nincs barátnője!

Amikor a Now magazin találkozott az überszexi színésszel a londoni May Fair Hotelben, a várt külső helyett egy kócos pasit kapott. A szerkesztők teljesen elaléltak – nem sokkal azelőtt, hogy Chace (24) kedves szavakat ejtett ki a száján: „Valakinek nagyon jó illata van.” Nem mintha tudna ennél is szexibb lenni, nem tudja megállni, hogy kikotyogja a titkait...

A karaktered, Nate, most egy szerelmi háromszögbe került Serenával és Jennyvel. Történt már veled hasonló?
Nem, még nem. Azt sem mondanám, hogy a párkapcsolataim ilyen eseménydúsak lettek volna. Sosem jöttem össze még egy közeli barátommal sem!

De voltál már titokban szerelmes a legjobb barátod barátnőjébe?
Őszinte leszek – ez elég nehéz, mert néha olyan szitukba keveredsz a barátod barátnőjével, hogy sok időt töltötök együtt, megismeritek egymást, ilyesmi; de nem. Soha nem lettem szerelmes. Szerintem mindenki agyában megfordul, milyen lenne azzal a konkrét személlyel járni, de aztán eszedbe jutnak a következmények. Soha nem szabad megtörténnie – ez a szabály. El kell hessegetni az ilyen gondolatokat.

Te milyen pasi vagy?
Amikor belezúgok egy lányba, azt szeretném hinni, hogy jó vagyok. Nem vagyok oda az elegáns, előkelő dolgokért. Én inkább a személyes dolgokat helyezem előtérbe. Szeretek kreatív lenni.

Könnyebb színésznőkkel járni?
A barátaim szerint a szakmán belül randizni sokkal jobb, mert ugyanazon a szinten vagyunk. De ugyanakkor rázós is lehet, főleg, ha sok a munka. Mindennek van előnye és hátránya, de szerintem felfrissítőbb, hogyha olyannal vagy együtt, akinek más a szakmája.

Mi a legromantikusabb dolog, amit valaha adtál egy lánynak?


Jól rajzolok, szóval adtam már olyan képeket, amikre fontos dolgokat rajzoltam és idézeteket írtam. Ha szeretek egy lányt, az ajándékoknak hasonlítaniuk és emlékeztetniük kell rám.

Viselkedtél már egy lánnyal szemben úgy, hogy később megbántad?
Amikor az exbarátnőm szakított velem, elkezdtem találkozgatni az egyik barátnőjével. Nem ő volt a legjobb barátnője, de nem volt valami kedves dolog tőlem. Nem sokáig tartott.

Mi a legőrültebb dolog, amit valaha tett egy rajongód, hogy közel kerüljön hozzád?
Volt egy Phil nevű srác New Yorkban, aki mindig ott volt, amikor kiszálltunk a kocsiból. Nem viselkedett őrült módjára, csak azt mondta, hogy: Mi újság, haver? Csinálhatok képet? Aztán egyik nap megajándékozott minket egy uzsonnatartóval, ami kívülről be volt ragasztva a rólunk készített képekkel. Belül teljesen üres volt, de reménykedtem, hogy előugrik egy nyuszi vagy valami.

Megtartod a rajongóid üzeneteit?
Kaptam egy kedves levelet egy francia lánytól, akivel az utcán találkoztam. Fél percig beszéltem vele, de ő írta a világ legaranyosabb levelét, szóval megtartottam. Arról írt, mennyit jelent számára a karakterem. Mondhatni elolvadtam.

Hol találkozol őrültebb megnyilvánulásokkal: Amerikában vagy az Egyesült Királyságban?
Amerikát kell, hogy mondjam. A brit lányok udvariasabbak és visszafogottabbak. Az Államokban sokkal többet akarnak, jóval követelőzőbbek, bár élvezem. Nagyon szórakoztató.

Hogy érezted magad, amikor tavaly te lettél a People szerint a legszexibb agglegény?
Egyben megtisztelő és kellemetlen volt, főleg hogy az otthoni barátaim elküldtek a francba. Bár örültem, hogy a címlapon lehettem.

Hogyan tartod magad formában?
Elég sokat edzem. Imádom egészségesnek érezni magam, és szeretem, ha magas az energiaszintem, mert hatással van a hangulatomra meg mindenemre. Szeretek biciklizni, futni… segítenek abban, hogy friss legyek. Van, hogy pár napot kihagyok és mást csinálok.

Suliban is ennyire odavoltak érted?
Nem, egyáltalán nem. A ballagásig végig egy baráti társaságom volt, mindenki jól ismerte a hibáim, hiszen kb. 10 éves korom óta velük lógtam. Olyan volt, mintha egy külön kis családot alkottunk volna. Randizhattunk és összejöhettünk másokkal, de a barátok szemében mindig az a kis tíz éves srác marad az ember. Azt mondják folyamatosan, hogy „Oh, Chace, akinek fogszabályzója volt és melíroztatta a haját.” Mondjuk ez velem szerencsére nem történt meg. (Nevet)

Bántalmaztak valaha?
Nem, a szó szoros értelmében nem, de a suliban, amikor elmúltam 16, megütöttek vagy 16-szor. Ezt el kellett viselni, fájt, de legalább elagyabugyáltak néhányszor.

Vissza a randizáshoz – van, akire kacsingatsz?
Senkire és semmire, tényleg. New Yorkban nehéz ismerkedni.
Kipróbálnád a netes ismerkedést?
Már kipróbáltam a JDate.comot, pedig nem is vagyok zsidó. (A JDate.comon zsidók találhatnak maguknak párt.) Nagyon sok felhasználónevem van, amit senki se találna ki (nevet).

Nehéz New Yorkban randizni?
Konkrétan ezt nem mondanám, ha beüt, akkor beüt. Nem vagyok olyanfajta pasi, aki csak azért jön össze valakivel, hogy kapcsolata legyen. Nem vagyok oda az ilyen kapcsolatokért. Én csak a lányokért vagyok oda.

Tetszenek a brit lányok? Cherly Cole bejön?
Igazából igen, Cheryl Cole határozottan tetszik. Ha látok róla egy képet, rögtön mondom, hogy „tetszik, jó a teste és jó a stílusa.” Soha nem találkoztam még vele, de biztos rögtön észrevenném.


LEONA LEWIS-SZAL VALÓ „CSÓK”-járól.


Szerepeltél Leona Lewis egyik klipjében (I Will Be) – ennek mi a háttértörténete?
A menedzsereink ismerik egymást, egyszer találkoztunk. Nagyon kedves lány, tetszik a zenéje is. New Yorkban forgatta a klipet, ez csak egy szívesség volt. Megkérdezte tőlem, hogy szerepelnék-e benne, én persze igent mondtam.

Csókolózásról is volt szó, de végül miért nem jött össze?
Nem tudom. Elég fura lett volna. Ő nem színésznő, szerintem kínos lett volna neki, ráadásul barátja is van.

KATE VS. KATE

Összejönnél Kate Moss-szal?
Ha őszinte akarok lenni, fogalmam sincs. Szerintem mindenki hallott már róla mindenféle történetet, bár nagyon szép.

Randiznál egy idősebb nővel?
Persze! Kate Beckingsale-lel összejönnék. Elég fura lenne, vannak előnyei, hátrányai… az idősebb nők sokkal tapasztaltabbak. Könnyebb velük lenni, sokkal nyugodtabbak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése