szombat, július 18, 2009

Blake - Bunte Interjú


A német Bunte magazin interjút készített a Gossip Girl szőkeségével, amit sikeresen lefordítottam a tegnapi nap folyamán. Szóval, jó olvasást!Őrült személy vagyok!
A 21 éves kaliforniai lány hírtelen nagy sztár lett, hála a Gossip Girl-ben nyújtott karakterének, Serena van der Woodsen-nek.


BUNTE: A Gossip Girl-ben, mint minden elit szülő gyereke, te is egy gazdag magániskolába jársz. De milyen tapasztalataid voltak a sulidban?
BLAKE: Amikor Los Angeles-ben jártam középiskolába, az olyan volt, mint egy rossz tini film Freddie Prince Jr.-ral. Tipikusan amerikai. Egyszerre voltam Pomponlány és az osztály elnöke is. Énekeltem az iskolai kórusban, és szerettem sportolni. Mindig extra kurzusokat vettem, és péntekente a az egyik hamburgeresnél megtalálhattál, amint diákgyűlést tartottam. Az osztálytársaim közül sokan voltak aljasok velem, de szerettem az iskolát!

BUNTE: A karaktereddel Serenával vannak összefüggések? Vannak hasonlóságok?
BLAKE:
Személy szerint egy őrült nőszemély vagyok, de Serenát inkább komoly lányként jellemezném. Talán nekem van a legtöbb mókában részem, amikor Serena sötét oldalát mutatják.

BUNTE: Mit szeretsz még a karakteredben?
BLAKE:
Serena szerepe nagyon érdekes, mert sokrétű személy. Soha nem tudom, hogy a történet hogyan alakul nála. Lehet, az évad végén elintézik. Aztán ott van a szerelmi szál Dannel. Az a kapcsolat olyan, mint Ross és Rachel kapcsolata a Jóbarátokból. Nézőként mindig azt akarod, hogy együtt legyenek, de a kapcsolatuk mindig zátonyra fut.

BUNTE: Penn Badgley-vel, azaz Dannel a való életben is egy párt alkottok. Szerelem a forgatáson. Milyen összeegyeztetni a kettőt?
BLAKE:
Ne haragudj meg, de nem szeretek a magánéletemről beszélni.

BUNTE: A divatnak nagy szerepe van a sorozatban. Serena például egy 12.000$-os John Galliano dzsekit viselt, vagy csak átlagos iskolai napokon 10.000$-os kabátot. Emlékeztetnek ezek magadra?
BLAKE:
Egy részben igen, hiszen én is a divat nagy rajongója vagyok és a karakteremen keresztül akartam bemutatni az én stílusomat. Másfelől a sorozat előtt nem vettem híres divattervezők által készített ruhákat. Az anyukám varrt nekem ruhákat, vagy a helyi áruházból vásároltam.

BUNTE: Na, és hány pár cipőd van?
BLAKE:
Úristen… kb. 300 pár cipőm lehet! A lakásomban egy komplett gardrób áll ezek rendelkezésére. Azelőtt csökkentettem a gyűjteményemet négy párba. Ezeket a szép cipőket akkor kezdtem el gyűjteni, amikor New York-ba költöztem. Addig a cipőgyűjteményen négy párból állt.

BUNTE: Hol veszed a cipőid nagy részét?
BLAKE:
Az igazat megvallva, a Gossip Girl ruházati osztálya a kedvencem, mert nincs túl sok időm arra, hogy vásárolgassak. Besétálok oda, csinálok pár képet a telefonommal, azokról, ami tetszik, majd küldök egy e-mailt a személyes bevásárlóimnak, akik különböző butikokban megveszik, ami kell.

BUNTE: Tudsz mondani néhány szépészeti tanácsod?
BLAKE:
Igen. Például megtudtam, hogy hogyan lehet megmenteni a hajamat, az olyan károk ellen, mint a hajsütővasak vagy vasalás. Kerastase által! Azok elérik, hogy hogyan legyen a hajam erős és egészséges.

BUNTE: Beszéltél már divattervezőkről, személyes bevásárlókról, sminkelési és egyéb trükkökről. Az életed sokat változott, mióta a show beindult.
BLAKE:
Határozottan. Például néhány héttel ezelőtt Valentina megkért, hogy hagy készítsen velem egy pár képet. Ez nem hihetetlen? A legnagyobb divattervezők a sorozat rajongói. Bent vagyok, és sok-sok ajándékot küldenek ajándékként. Szintén nagyon meglepődtem, amikor kaptam egy e-mailt Anna Wintour-tól.

BUNTE: Valami még mindig meglep téged, amikor arra gondolsz, hogy ez hogy volt a múltban?
BLAKE:
Igen, amikor felismernek az utcán! Ez irreálisnak tűnik, mert olyan, mintha egy levegőbuborékban élnék. Reggel 7-kor megyek a forgatásra és 11-re érek haza (este). Nekem ez egy normális munka. De ez általában megerősít a munkámban, amikor az emberek csodálják, amit csinálunk.

BUNTE: Mit teszel, amikor nem akarod, hogy felismerjenek?
BLAKE:
A trükk: nem szabad bizonyos dolgokat cselekedni. Szeress sétálni Roberston Boulevard körül Los Angelesben vagy klubokba menni. De az nem rossz, mióta nem szeretek klubokba járni.

BUNTE: Hogyan töltöd a szabadidődet?
BLAKE:
Nagyon szeretek főzni. Megtanultam azt az anyukámtól. Grúziából származik.

BUNTE: Hogy tartod meg az alakodat?
BLAKE:
Bevallom, nem szoktam tornázni. De erre van tervem.. Isabel Goulart, az egyik ’Viktória’s Secret’ modell nemrég ajánlja nekem a személyes edzőjét egy repülésen. Tehát hívni fogom. Remélhetőleg ő nem olyan szigorú, mint Heidi Klum edzője. Mert nem tudom nélkülözni a muffinokat és a csoki tortákat.

BUNTE: Milyen Los Angeles nélkül az élet New York-ban?
BLAKE:
Csodálatosan tudsz élni New Yorkban. Szeretem az építészetet, a művészetet és a kultúrát. Mikor már Los Angelesben minden zárva van 11 órakor, New Yorkban hívsz egy taxit, és beülhetsz egy étterembe, olyan mintha este 8 volna. Továbbá itt van az álommunkám..

BUNTE: 21 éves korban? Ott van a veszélye annak, hogy elveszted a józan ítélőképességed.
BLAKE:
Nem, én biztosan nem. A színészkedés egy munka, nem pedig egy életmód. Azt gondolom, hogy sok ember ezért veszti el az ítélőképességet ennél a pontnál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése