szombat, július 18, 2009

Chace - People Magazin


A karrierje felfelé ível, de ugyanaz a texasi fiú, aki az anyja főztjét imádja, és az olyan lányokat kedveli, akik Sör Pongot játszanak!

Chace Crawford minden nap beszél a szüleivel, a húgával nyaral - ellentétben a Gossip Girl-beli karekterével - és azt állítja, hogy egy házas asszonnyal semmiféleképpen sem randizna. Vitathatatlanul, a siker (hamarosan belekezd a Footloose c. film forgatásába) egy vonzóbb pasival meg sem történhetett volna. De mi más rejlik a kék szem mögött? A People magazin kiderítette...

PEOPLE: Nemrég osztottak rád egy szerepet a Footlooseban. Te hogy állsz a tánccal?
CHACE:
New Yorkban, a Lower East Side-on van egy klub, amit Darkroomnak hívnak. Nagyon jó zenét játszanak, úgyhogy páran el fogunk nézni és elengedjük magunkat. Azért tudok egy kicsit mozgoni.

PEOPLE: Akkor nem fogsz órákat venni?
CHACE:
Minden nap néhány órát egy harcművésszel töltök. Nyújtok, kickboxozom, tornázom, és néhány tánc alaplépését tanulom. Egy hajlékonyabb testalkatra lesz szükségem.


PEOPLE: Texasban nevelkedtél, igaz?
CHACE:
Lubbock-ban születtem, (innen származott Buddy Holly) és Dallas-ban nőttem fel.

PEOPLE: Sportoltál valamit?
CHACE:
Focin nőttem fel. De ti láttatok már olyan gyereket Texas-ban, aki focizik?! Abbahagytam, hogy golfozni kezdjek.

PEOPLE: Volt kínos korszakod?
CHACE:
Persze. Hatodikban vagy hetedikben, amikor fogszabályzóm volt. És egyszer középiskolában, amikor szőke tincseim voltak.
PEOPLE: Népszerű voltál a lányok körében?
CHACE:
Egy kicsit félénk voltam és túlanaliztáltam mindent... talán egy kicsit túlbuzgó.

PEOPLE: Milyen kocsid volt?
CHACE:
Egy fekete Chevy Tahoe. Az apám nekem adta, amikor 16 voltam, és elég sok mindent történt benne. El sem tudom mondani, milyen érzés volt megszabadulni ettől a furgontól.

PEOPLE: Az apád bőrgyógyász. Tanított arra, hogy gondoskodj a bőrödről?
CHACE
: Ő soha nem hozta fel nekem, de suli után, mikor a barátaimmal mentem haza, a lányok arcába mindig belekötött volna. 'Ó, igen, hadd vegyem elő a borotvapengém' és kezelésbe vette volna a lányokat. Nevetséges.

PEOPLE: És az édesanyád?
CHACE:
Egy tüneményes szakácsnő. Ő csinálja a világ legjobb csirkéjét, rizzsel, szósszal... Anyámnak és apámnak sokkal tartozom.

PEOPLE: Mit tartasz a hűtőszekrényedben?
CHACE
: Pulykát, szendvicset, húst. Búzakenyeret. Fűszeres mustárt és ketchupot. A Stubb-féle barbecueszószt, a normált és a fűszereset. Kólát. Vitaminos vizet. Salátát. Mogyoróvajat. És Bud Light-ot(sör).

PEOPLE: Szóval, kinek van a legjobb teste: neked, Ed Westwicknek, vagy Penn Badgleynek?
CHACE:
Hasonló testalkatunk van.

PEOPLE: Te kiszedted már a szemöldököd?
CHACE:
Időről időre, az anyám azt mondaná, hogy "Bozontos a szemöldököd." Én meg azt mondanám, hogy "Tudom. Olyan, mint a Brillo dörzsi!" De csak elengedem a fülem mellett. Nem szeretek olyan tiszta lenni.

PEOPLE: Mit keresel egy barátnőben?
CHACE:
Számomra fontos a jellem és személyiség. Az olyan lányokat szeretem, akik készenlétre öszöntöznek. Olyan, mint például Penny Lane. (Kate Hudson játszotta a Majdnem Híres című filmben)

PEOPLE: Az idősebb vagy a fiatalabb hölgyekért vagy oda?
CHACE:
Nyitott vagyok mindkettőre. Ha működik, akkor működik.

PEOPLE: Mi volt a leghosszabb kapcsolatod?
CHACE
: Talán az, ami középiskolában volt. Három és fél évig tartott.

PEOPLE: Tartjátok még a kapcsolatot?
CHACE:
Tudom, hogy van néhány ember, aki úgy gondolja, hogy tartanod kellene a kapcsolatod az exeddel, de én nem értek ezzel egyet. Egyszerűen nem vagyok rá képes.

PEOPLE: Mit szeretsz csinálni egy randin?
CHACE:
Ami kell: egy biliárdasztal, sör, egy zenegép és egy jó beszélgetés. És jó jel, ha egy csaj legyőz engem Sör Pong-ban.

PEOPLE: Szóval, kiköltözöl abból a lakásból, ahol Westwickkel laktok együtt?
CHACE:
Ennek az időnek vége! 23 éves vagyok. Saját lakásra van szükségem. Körülbelül két éve élünk együtt és olyanok vagyunk, mint a testvérek.

PEOPLE: Hogy jött az, hogy összeköltöztök?
CHACE:
Együtt lógtunk egy kicsit, amikor a Gossip Girl első részét forgattuk, és már akkor beszéltünk erről. Amikor hazament Londonba, felhívtam, és mondtam neki, hogy "Hé, haver - akkor akarod, hogy összeköltözzünk?" Soha nem élt addig az otthonától távol. El kellett neki magyaráznom, hogy működik a mosógép.

PEOPLE: Mesélj valamit az új legénylakásodról.
CHACE:
Vettem egy nagyon jó kanapét. Elég büszke vagyok magamra. Beszereztem egy kávégépet és lesz majd egy sörcsapolóm. Bud Light-os lesz.

PEOPLE: Örülsz, hogy szingli vagy?
CHACE:
Én nem vagyok olyan, aki barátnőt keres, és most sem különösen keresek senkit. Nem ugrok bele egy kapcsolatba. Úgy vagyok vele, hogy az egész élet előttem áll.

PEOPLE: Ezért lett vége Carrie Underwooddal?
CHACE:
Nem tudok semmi rosszat mondani erről a kapcsolatról. Nagyon jó volt. Csak nem tudtam, hogy kezeljem. Sokat tanultam arról, hogy a rivaldafényben hogyan járjak valakivel. Olyan volt, mint a forgószél, de nem bánom.

PEOPLE: Úgy hallottuk, sms-en keresztül szakítottál vele. Ez igaz?
CHACE:
Senki sem szakít sms-en keresztül! És oh - állítólag többet nem is beszéltünk? Teljesen el volt ferdítve az egész.

PEOPLE: Milyen pletykákat hallottál még?
CHACE:
A legőrültebb az volt, hogy homoszexuálisak vagyunk a legjobb barátommal (Ed Westwick) és van köztünk valami. Tudjátok, mit csináltunk valójában, amikor először hallottunk erről? Ed mondta, hogy "Ó, hallottad, hogy azt mondják rólunk, hogy melegek vagyunk?" Én meg válaszoltam, hogy "Igen, haver." Elkezdtünk nevetni és mindketten azt mondtuk, hogy "Oké, na menjünk biliárdozni és igyunk meg egy sört!"

PEOPLE: Amikor tényleg szeretsz egy lányt, milyen apró dolgokkal kedveskedsz?
CHACE:
Szeretek rajzolni és elég tisztességes vagyok, úgyhogy ha szerelmes leszek, pici képeket fogok rajzolni és idézeteket fogok rájuk írni. Romantikus vagyok, de ezt kreatív módon fejezem ki.

PEOPLE: Honnan tudod, ha egy lány tetszik?
CHACE:
Elég gyorsan rájövök, ha egy lány több, mint egy barát. Ez egy egyszerű vonzalom, és akkor folyamatosan csak azzal a személlyek akarsz lenni.

PEOPLE: Mit gondolsz, mikor fogsz megállapodni?
CHACE:
Nem hiszem, hogy még a húszas éveimben megházasodom. Nem hiszem, hogy szellemileg ott tartanék már. Többet szórakozom, mint a többi 23 éves. Nem vagyok lekésve még semmiről.

De valamikor. . .
Szeretnék egy szép családot. Szeretem a gyerekekeket, úgyhogy szerintem kettő, három, vagy négy gyerekem lesz. Talán Austin-ban fogok élni valahol a tó közelében. Szeretnék kutyákat.
Elégedett akarok lenni.


Járt velük, vagy sem?

Crawford az első helyen áll a kitalált románcai alapján...
Taylor Momsen
Egyáltalán nem igaz. Ez a legnevetségesebb. Olyan, mintha a húgom lenne.

Leona Lewis
Találkoztam vele, mert a menedzserem és az ő menedzsere barátok. Csak beszélgettünk egy eseményen. Kerestek valakit, aki eljátszhat egy szerepet Leona egyik klipjében. Néhány órát töltöttem a felvételen! Nagyon kedves ember. Barátok vagyunk.

Drew Barrymore

Egyszer egy koncerten lógtunk együtt. Tényleg gyönyörű és jó vele lógni, de csak barátok vagyunk.

Ed Westwick
(Kitör a nevetés) Ennyi a hozzáfűznivalóm.

Taylor Swift
Fogalmam sincs, ezt honnan szedték. Még soha nem találkoztam vele!

Lauren Conrad
Egy baráti körünk volt. New Yorkban a Southern Hospitality nevű helyen szórakoztunk együtt. A pasijával barátok vagyunk. [Kyle Howard]

Leighton Meester
Nem, nem. Csak jó barátok vagyunk.

Lindsay Lohan
Egyáltalán nem.

Katrina Bowden
A "30 Rock"-ot nem messze forgatják tőlünk, de nem tudom, honnan született ez a pletyka. Egy jótékonysági eseményen láttam őt, ahol csak idősebb emberek voltak. Én meg szóltam neki, hogy "Katrina, mi a helyzet, lógjunk együtt." De ennyi volt.

Esti Ginzburg
Nem jártunk. Csak barátok vagyunk. Egy filmen dolgoztunk.

Rumer Willis
Erről még nem hallottam!


A KÜLSEJÉRŐL

A bőre: "Egy jó arctisztítót használok. (SkinCeuticals)"
A haja: "A forgatásokon 'Bumble and bumble'-t adtak, úgyhogy használni fogom."
A borotválkozás: "A titok az, hogy soha nem használok pengét. Egy villanborotvával borotválkozom. Pengével könnyen megsebzed magad."
A szagáról: "Használok dezodort. Azt hiszem Right Guard-t."


AMIT SZERET

Telefonhívás vagy sms-ezés?
"Sms. De ha barátnőről van szó, mindkettő."

Borotválkozás vagy borosta?
"Borosta."

Bruce Springsteen or Jay-Z?
"Bruce Springsteen."

Szőke vagy barna?
"Nem tudok választani. Mindkettőt szeretem! De a legtöbb barátnőm barna volt."

Trikó vagy szexi fehérnemű egy lányon?
"Tetszik a short és a hosszú zokni."

Videojáték vagy társasjáték?
"Társasjátékok! Scrabble, Trivial Pursuit, Jenga. De Blake-től megvan a Guiter Hero is."

Randi esetében: otthoni kaja vagy éttermi?
"Otthoni, természetesen. Csak vizet tudok forralni, de jól grillezek... steak, csirke, hal. Bobby Flay szakácskönyve is megvan."

Rendezett vagy kupis?
"Rendezett. Én egy mániákus vagyok - mondhatni kényszerbeteg a dolgaimat illetően."

Cowboy-csizma vagy papucscipő?
"Papucscipő. De már hordtam cowboy-csizmát is. Texasban ez szokás. De ott soha sincs a csizmában farmer. Értitek, miről beszélek?

Az első csók:
"Ötödikben volt. Kiley Smithnak hívták a lányt és a legjobb barátom ikertesója volt. Ez a szuperkínos dolgok közé tartozik. Táborban voltunk egy tónál - tényleg festői volt. Emlék marad. Azóta is barátok vagyunk."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése