vasárnap, július 19, 2009

Kevin - Chace-ről, Footloose-ról


Kevin Bacon nagyon várja, hogy láthassa Chace Crawford-ot a "Footloose" (Gumiláb) c. filmben...

Talán Chace Crawford bújik bele Kevin Bacon tánccipőjébe az új Footloose-ban, és Bacon azt mondja, felkészült a helyettesítésre

"Ez nagyon jó" - meséli Kevin az Access Hollywood-nak. "Kicsit meglepő volt, mert nem vagyok hozzászokva, hogy egyszerűen közöljék velem, hogy itt az idő, hogy elkészítsük a régi filmjeim, ha értitek, mire gondolok."

Kevin hozzáteszi, tényleg esedékes, hogy újra elkészítsék a filmet (amely szinte majdnem harminc éves - hiszen az eredeti Footloose 1983-ban jelent meg).

"Úgy gondolok, akkor készítenek egy ilyen filmet, amikor a távoli múltadból visszatérnek az emlékeid, de természetesen itt az idő, hogy elkészüljön az új Footloose, hiszen körülbelül 30 éves." - mondja.

A sztár nagyon kíváncsi, hogyan helyettesítik, és várja Chace Crawford alakítását.

"Szerintem fantasztikus lesz és remek munkát fog végezni" - mondja Kevin. "Nagyon várom, hogy láthassam."

Amíg Chace arról mesél néhány interjúban, hogy némi hiánnyal küzd az edzéseket illetően, Kevin visszatekint arra az időre, amikor ő dolgozott a Footloose-on, és elmesélte, hogy ő is kezdő volt a táncparketten.

"Egy kemény edzésen vetten részt, mivel előtte még soha nem táncoltam sem filmekben, sem színpadon" - meséli. "Régen jártam bulizni és táncoltam is, de nem voltam profi táncos, ráadásul a filmben egy csomó tornajelenet is volt, és amikor szembesültem ezekkel a dolgokkal, kicsit megdöbbentem. Különböző edzőim és koreográfusaim voltak. A tükrök, a gyűrűk, a rudak... azt gondoltam, hogy 'Uram isten, mibe rángattam bele magam?'"

Mégis arra a következtetésre jutott, hogy a "Footloose" megérte a kemény munkát.

"Szeretem a fizikai kihívásokat és nagyon jól éreztem magam a film forgatásán" - meséli Kevin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése