szombat, július 18, 2009

Blake Lively - Allure


Az amerikai rajongók szerencsések lehetnek, amikor április 21-én kezükbe vehetik a legújabb Allure magazint, aminek a címlapján Blake látható. A magazinnak elárult egy két titkot, amit esetleg még nem tudtunk róla.

Elárulta miért érzi magát transzvesztitának: Már hosszú ideje úgy érzem magam, mint egy transzvesztita. Nem tudom, talán… nagyvonalú vagyok? Hat centis magas sarkú cipőben járok, magasabb vagyok minden férfitól. Hosszú haj, sok-sok ruha, na meg a smink. Most érzem úgy igazán, hogy sok kis emberrel vagyok körülvéve, és néha úgy érzem magam, mint egy férfi.

A kinézetéről, mint szőke divatkirálynő: Szőke vagyok, van egy kiskutyám (Penny) és vele próbálom elkerülni, hogy ne úgy nézzek ki, mint egy rágógumi.

Penn Badgely-vel való kapcsolatáról: Ha szétnézel a vörös szőnyegen, azt látod, hogy sok híresség valóság show-t készít kapcsolatáról, de ez a kapcsolat idővel elmorzsolódik. Ezért döntöttem úgy, hogy én megpróbálom máshogy kezelni a dolgokat, szépen csendben. Mit fog mondani Pennről: minden olyan eszközön, amit megvesz, jól játszik. Két hónapja vett egy zongorát, és az óta szinte már úgy játszik, mint egy koncert zongorista.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése