szombat, július 18, 2009

Blake - Glamour 2. rész


Ahogy ígértem hoztam nektek a Glamour-os cikk második részét, amiben leginkább Blake tanácsairól olvashattok!
1. Ne légy a példaképed rabszolgája!
"Kate Moss egy 1920-as évi ruhát visel, amely csodásan áll rajta, de rajtam borzalmas. Van mellem és fenekem, és én olyan ruhákat keresek, melynek bő a dereka, ezzel szintén elérem az 1920-as év stílusát."

2. Az alakodnak megfelelően öltözz!
"Szívesen hordok egy laza kardigánt, ez alá pedig egy feszes topot, vagy egy laza ruhát veszek fel egy kis övvel. Valami biztos jól áll rajtad, nem mindig kell a divatot követni."

3. Ha tetszik, rakd el!

"Én J Brand farmerokon és Christian Louboutin cipőkön élek. Ha megtetszik valami, több színben is megveszem."

4. Elegánsat a rendetlennel!
"Ha Los Angelesben vagy, akkor egy iskolai bálra csak flittereket vehetek fel, de a Gossip Girlben viselhetek egy flitterezett ruhát farmerkabáttal."

5. Ha bizonytalan vagy, hordj 'bodysuitot'! (nem találtunk rá rendesz szót, így itt egy kép [
KATT] )
"A Topshopnál nagyon jó rövid felsőket lehet vásárolni, de ha átlátszót viselsz, akkor figyelj arra, hogy ne látszódjon!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése