szombat, július 18, 2009

Blake exe nyilatkozik


Kelly Blatz, az 'Aaron Stone' sztárja, illetve Blake expasija nemrégiben járt Új Zélandon, és az egyik ottani újság kérdezgette őt. A kérdések között találtunk néhány érdekeset. Íme:

Olvastam valahol, hogy Blake apja tanított a színészetre. Igaz ez?
KB:
Ez elég vicces, mivel már sokan kérdezték, és meg is válaszolták helyettem. Amikor gyerek voltam, azt hiszem, első vagy második osztályos.. Nem igazán szeretem ezt mondani, mert volt néhány hihetetlen tanárom, miután befejeztem a középsulit. Mind eszméltetlenek voltak. Furcsa, hogy mindenki azt hiszi, hogy egyedül Blake apja tanított, amikor egyáltalán nem. Az internet hatalma! A történetek csak úgy terjednek.

És az igaz, hogy Blake-kel jártál?
KB:
Igen! Jártam vele, ez igaz. Talán második, harmadik osztály óta ismerem Blake-t és az egész családját. Sokáig barátok voltunk, jártunk a középsuliban, és még utána is egy kis ideig. Blake csodálatos. Nagyon örülök, hogy a sorozat (Gossip Girl) nagyon népszerű. Egyszer, egyszer beszélgetünk, bár mindketten elég elfoglaltak vagyunk. Minden hónapban egyszer leellenőrizzük egymást, hogy minden rendben van-e. Ez tök jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése