péntek, július 31, 2009

Új haj, új szerelem, új lakás


Chace az új hajáról, szerelemről és az új lakásáról Azoknak a lányok számára, akik amiatt siránkoznak, hogy Chace Crawford levágatta a jellemző frufruját, Chace-nek van egy nyugtató üzenete: „Nem volt szándékos” – mondja a Gossip Girl sztárja. „Londonban voltam, túl rövidre vágták, el kellett mennem egy eseményre, de lemondtam és elég nagy ügy lett belőle!

Amikor visszatért New Yorkba két héttel ezelőtt a forgatások miatt, a 24 éves színész ezt jelentette ki a forgatás első napján: „Lehetne így a hajam az első részben? Csak mert elég rövid…” Amíg szünet volt a forgatások között, Crawford segített elindítani a „Wii Sports Resort” új interaktív videojátékát, miközben azzal viccelődött a People-nek, hogy „nagyon erőlködtem, holnap lehet, beteg leszek, de megnyerem a játékot!”

Sokan tudják, hogy nemrég kiköltözött a közös lakásból (ahol Ed Westwickkel laktak együtt), hogy beköltözhessen Manhattan-i fészkébe. „Már kellett egy saját lakás, és ez kicsit félreeső helyen van, amit én különösen szeretek… megvan a saját magánéletem.” Körbejártam már a környéket és van egy Chipotle (ez egy étterem), és ez elég. Ja és egy kávéfőző sem árt.” Chace alteregójával, Nate Archibalddal is történt egy változás, mégpedig a szerelmi életében. Az új barátnőt Joanna Garcia játssza majd.

„Hogy csókolózunk-e? Csak ezt csináljuk.” – nevetve meséli Chace. „Nagyon kedves, szóval elég nehéz helyzet…” Alig várjuk, hogy lássuk, nem számít, mennyire tisztességes, amit a mi kis Chace-ünk csinál.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése