szombat, július 18, 2009

Jessica Szohr - Seventeen


Abramst alakítja, interjút adott a Seventeen magazinnak. Többek között olyan kérdésre is válaszolt, hogy hogy mennek a forgatások, milyen volt 17 évesen, milyen sminket használt akkor, és még egy pár kérdésre, ha lejjebb olvasol, ezekre mind megkapod a választ. Mielőtt elolvasnátok az interjút, itt van egy videó is Jessicáról.

- Mi történt veled mostanában?
- Jamaicában vakációztam, valamint nem olyan rég Leighton-nal elmentünk Los Angelesbe. Jó kis kikapcsolódás volt. Az idő remek volt, nem olyan hideg, mint New Yorkban. Igaz Wisconsin-ban születtem, de utána rövid ideig Los Angelesben éltem, és meg kell, hogy mondjam, hamar hozzá lehet szokni az időjáráshoz.


- Egyedül költöztél egy Los Angeles-be?
- Miután leérettségiztem, itt kezdtem el az szemesztert. Az anyukám még az elején elkísért vagy két hétre, hogy megnézze, rendben mennek-e a dolgok.


- Sikerült barátokat szerezned itt New York-ban, mióta elköltöztél Los Angeles-ből?
- Mindenkivel jóban vagyok a színészek közül. Mindenkinek van egy barátja, aki az egyetem, vagy főiskola után ide költözik. Igazából olyanok vagyok, mint egy nagy csoport. Ennyi bőven elég.


- Sikerült mindenkivel jó kapcsolatot kialakítani a Gossip Girl folyamán?
- Igen, nagyon közel állunk egymáshoz. Olyanon vagyunk, mint egy nagycsalád, ez nem minden csapatnál megy ilyen könnyen.


- Amikor nem forgatsz, akkor mit szeretsz csinálni szabadidődben?
- Szeretek a Central Pakban sétálni, miközben az iPodomon, hallgatom a rádiót, de szeretek múzeumokba és galériákba is járni. Ezt szeretem New York-ban. Itt mindig lehet valamit csinálni.


- Milyen más munkád volt a színészkedés előtt?
- Modellkeddem, de ez a fajta munka nem igazán tetszett a szüleimnek. Így az egyik barátommal kitaláltuk tisztító céget alapítunk. Elmehettünk a tanáraink házába, és takaríthattunk.


- Ki volt a kedvenced, amikor 17 éves voltál?
- Johhny Depp.


- Volt valamilyen beceneved?
- Zhor.

- És most?
- J. Zo.


- Milyen kozmetikai dolgok nélkül nem tudnád elképzelni az életed?
-Nagyon szeretem a Laura Mercier alapozót, nem rég kezdtem el használni a Napoleon Perdis szempillaspirált, de a Laura Mercier barnítót, is szeretem. Ha saját magam csinálom a sminkem, akkor ezeket szoktam használni.


- Kik a kedvenc divattervezőid?
- Marc Jacobs és Anna Sui, de nagyon szeretem még a Gap-et, és a J. Crew-t is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése