szombat, július 18, 2009

Chace - Company Magazin

Ahogy A mi kis Chace-ünk szerelt a brit Company magazin júliusi számában, aminek itt olvashatjátok először a fordítását, szóval nem ellopni!
Inkább személyesen találkoznánk Chaceszel, de még egy virtuális flört is lázba hoz minket...

Company: Megnéztünk Facebookon, és több mint száz fanklubod van. Néhányan azt állítják, hogy tőled akarnak gyereket.
Chace:
Ha ha, tényleg? Ez nevetséges. Hízelgő, de félelmetes lenne ezekkel az emberekkel személyesen találkoznom.

C: Ed Westwick (Chuck Bass) rajogóinak számát is megdöntötted...
CC:
Dehogy! Nem én leszek az, aki legyőzi őt ebben...

C: Mi sem. Megszoktad már a félelmetes rajongókat?
CC
: Elég fura, amikor a férfimosdóban vagyok, és egy fickó megkér arra, hogy készítsek fényképet a lányával és a feleségével. Nem tudnak várni, míg kijutok a mosdóból?


C: Mi soha nem jártunk ennyire a nyomodban.
CC:
Szeretem azt a támogatást, amiben részesülök, de letöröltem a Facebook adatlapom, mert túl nehéz volt vele boldogulnom.
C: A netes flörtölés nekünk tetszik.:) De ettől függetlenül mi még beszélhetünk veled?
CC:
Persze, megvannak a lehetőségeim itt, New Yorkban, hogy elvigyek valahová egy lányt oda, ahol senki sem lát. És jelenleg egyedülálló vagyok.

C: -
CC:
Itt vagytok még?

C: Bocsi, csak elszórakoztunk magunkban. Szóval, mit várhatunk el az első randin?
CC
: Legyen spontán. Egy koncerten, vagy a Central Parkban. Szeretem, ha egy lányon farmer és póló van, semmi extra.

C: Értem. És tetszene, ha a lány tenné meg az első lépést?
CC:
Tetszene! Ha azt mondaná egy lány, hogy menjek vele egy baseballmeccsre, imádnám.

C: Értjük, mi lenne utána, de a baseball szabályaival nem vagyunk tisztában. Volt már borzalmas élményed?
CC:
A voltbarátnőmmel együtt kempingeztünk, de út közben a pénzautomatában hagytam a kártyám, úgyhogy nem volt pénzem egész idő alatt. Elég kellemetlen volt.

C: Biztos, hogy ez nem csak a régi "elhagytam a pénztárcám" duma volt?
CC:
Dehogyis!

C: Csak ugratsz. Romantikus típus vagy?
CC:
Azt hiszem. Szeretek rajzolni, és adtam már képet lánynak ajándékba úgy, hogy a hátoldalára firkáltam. Szerintem egy műalkotás mindig különlges.
C: Életszerű képek? Szemtelen!
CC:
Dehogy! Túl ideges lennék, és aggódnék, hogy megbántanám.

C: Voltál már vakrandin?
CC: Egyszer rábeszéltek. Totál katasztrófa volt.

C: Biztos, nem lehetett olyan rossz...
CC:
Pedig beteg lettem tőle. Egy terápián kell részvennem emiatt.:)
C: A fenébe. Akkor lehetett néhány gáz helyzet! Megértjük, ha nem akarsz róla beszélni, de áruld el, mi taszít egy lányban?
CC:
Az orrpiecing. Nem vagyok oda értük.

C: Szerencsére mi sosem akartunk orrpiercinget. Hogy vagy a bulikkal, szereted őket?
CC:
Nem igazán. Szeretek néhány közeli barátom társaságában lenni. Szeretek biliárdozni és zenegépet hallgatni.

C: Miket hallgatsz?
CC:
Kings Of Leon, Stereophonics, Oasis ... Nincs semmi Hilary Duff vagy Hannah Montana, az már biztos!

C: És ha nyaralni mennénk, hova vinnél el bennünket?
CC:
Szeretek horgászni és a hegyekben túrázni a barátaimmal, vagy csak egy lánnyal, akit valamilyen meleg helyre vinnék, hogy lebarnuljon. Koktálozgatnánk.

C: Pakolhatunk? Szóval... mit tanultál a nőkről?
CC:
Sokat meg lehet tudni egy lányról, ha találkozom a barátaival és a családjával.

C: Kezdesz túl tökéletesnek tűnni! Kit kellene lenyűgöznünk, hogy magunk mellett tudhassunk?
CC:
Az apám. Ha szeretitek az amerikai focit és a jó steaket, akkor minden oké.

C: Nem vagyok biztos benne, hogy valaha is szeretném az amerikai focit. Az első barátnőd hogyan jellemezne téged?
CC:
Szerintem még mindig utál. Fiatal voltam és még a suliban történt. Írtam neki, hogy szakítok vele. Ne számíts jó reakcióra, ha nem személyesen akarsz szakítani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése