szombat, július 18, 2009

Blake - OK! magazin


Blake Lively távol van a slampostól...Körülbelül egymillió okunk lehetne arra, hogy féltékenyek legyünk Blake Livelyra. Kezdve helyes pasijával, Penn Badleyvel, vagy a stílusával.

Ha tovább megyünk meg kell említenünk a vörös szőnyeges bevonulást május 4-én a Metropolitan Museum által szervezett gálán. (Metrpolitan Museum of Artnál Costume Instute Benef)

Az estén Blake egy álomszép kék Versace ruhában jelent meg. A riportereknek tett nyilatkozatából gondolhatjuk, hogy neki is tetszett a ruha. "Igazság szerint szeretem a mélykéket. Nagyon tetszik ez a ruha.” – Blake-nek valóban jól állt a választott darab, ez is mutatta, hogy folyamatosan fejlődik a stílusa.

„ Az izlésem mindig változik, általában valami trendi darabot keresek, nem szeretek slamposan öltözködni.” - Épp úgy beszél, mintha félne attól, hogy slamposan öltözik. Blake-nek nem okoz gondot bevallani, hogy nem őrült, amikor edzésre kerül sor. Amikor megkérdezték, hogy milyen rendszerességgel edz, csak annyit mondott:

„Egy hónap múlva kérdezzetek… Nyaralni voltam. Mielőtt idejöttem egy jó nagy adat csirkét ettem.”Úgy tűnik Pennel való kapcsolata könnyű és felhőtlen - legalábbis, ahogy Penn meséli az OK! magazinnak "Megkérdezi, hogy mit gondolok a ruháról, és én is ugyanezt teszem, de azt hordhatunk, amit akarunk." - Tökéletes ruházat, barát és Bármit ehet, mégis mindig jól néz ki. Még több ok arra, hogy féltékenyek legyünk rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése