szombat, július 18, 2009

Chace - Footloose III.


Kyra Sedgwick: Kevin Bacon adott néhány javaslatot Chace Crawfordnak. Amíg nem tudjuk, hogy ki lesz Chace partnernője a "Footloose"-ban, foglalkozzunk azzal, mekkora feladattal jár ez a szerep.

Kyra Sedgwick egy villásreggelin feltárta, mit gondol a szereposztásról. "Találkouztunk már Chace-szel, és a lányunk hatalmas rajongója." - mondta az E! News-nak. "Úgy voltunk vele, hogyha neki tetszik, akkor nekünk is." Sokkal érdekesebb az, hogy Bacon egy kis bölcseségben részesítette a Gossip Girl sztárját.

"Kevin sok szerencsét kívánt Chace-nek, és adott neki néhány tanácsot, de nem emlékszem, miket. Valami olyasmit, hogy szűk farmert viseljen, és hogy Herbert Ross mondta neki, amikor az utolsó táncos jelenetet vettél fel, hogy 'ez nem elég szűk!' Szóval figyelmeztette Chace-t. 'Tényleg nagyon szűk farmereket kell majd felvenned. Csak, hogy tudd!' "

A 'Gossip Girl' számos szereplője is meglepődött... "Megdöbbentem, amikor legelőször hallottam." - mesélte múlt hónapban Blake Lively az E! News-nak. "Sosem láttam táncolni. Már nagyon várom, hogy lássam a tornajelenetet. A YouTube-on folyamatosan hasonlókat nézek és folyamatosan azt mondom, hogy 'te szent ég. Alig várom, hogy Chace ezeket csinálja!' "

"Sosem hallottam énekelni, és nem láttam táncolni." jelentette ki Connor Paolo. "Láttam már Chace-t mozogni, de nem nagyon hasonlított Kevin Bacon-hoz." 2010 márciusában kezd el rázni Crawford...reméljük, hasonlóan, mint Kevin Bacon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése